TettSpaden Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Hei Jeg har nå brukt Kvalitos oppringt tjeneste en stund, Må bare si jeg er meget skuffet over hastigheten, Jeg har aldri noensinne hatt så treig ISDN forbindelse før, Mulig feilen ligger hos meg, men jeg har sjekka og dobbeltsjekka alt, og alt ser ut til å være korrekt. Med isdn fra tiscali kunne jeg før spille f.eks cs eller nfshp2 med grei ping, og nå er cs helt uspillbart, samme gjelder irc og andre chattekanaler, Lagger noe helt sinnsykt. Andre som har samme problemet? det har jo blitt meldt om flyttestorm fra bl.a tiscali og over til kvalito, jeg har en mistanke om at de har overbooket server kapasiteten sin fullstendig. Lenke til kommentar
Råner`n Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Ja har sagt dette ifra om dette i en par andre tråder her. Har vel hatt Kvalito 128k i ca en mnd nå og det er ganske ubrukelig til spill.Var ok ping i begynnelsen men har blitt mye værre i det siste.Jeg har også kommet frem til den konklusjonen som du, at dem har overbooket. Sliter no sinnsykt med packet loss her og dårlig ping. Hadde bedre ping med online 150 abbet til telenor en jeg har med dobbel linje med Kvalito.Sier vel sitt. Sliter med at det er helt dødt i andre enden også....skjer iallefall en gang om dagen....gjerne opptil flere ganger også. Veldig synd at dette skulle skje,men jeg for håpe Kvalito retter opp i dette da det er et kjempe tilbud for meg og andre som ikke kan få adsl. Og feilen ligger ikke hos deg det er jeg rimelig sikker på.Jeg hadde et 5 år gammelt isdn kort som jeg la skylden på,og gikk til innkjøp av et nytt isdn kort men samma greiene så... Lenke til kommentar
TettSpaden Skrevet 24. september 2003 Forfatter Del Skrevet 24. september 2003 Ok nei jeg er rimelig sikker på at feilen ikke ligger hos meg jeg også. det med at det er dødt i andre har jeg også opplevd flere ganger. uholdbart synes jeg, få ut fingern Kvalito!!! Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Hei Jeg har nå brukt Kvalitos oppringt tjeneste en stund, Må bare si jeg er meget skuffet over hastigheten, Jeg har aldri noensinne hatt så treig ISDN forbindelse før, Mulig feilen ligger hos meg, men jeg har sjekka og dobbeltsjekka alt, og alt ser ut til å være korrekt. Med isdn fra tiscali kunne jeg før spille f.eks cs eller nfshp2 med grei ping, og nå er cs helt uspillbart, samme gjelder irc og andre chattekanaler, Lagger noe helt sinnsykt. Andre som har samme problemet? det har jo blitt meldt om flyttestorm fra bl.a tiscali og over til kvalito, jeg har en mistanke om at de har overbooket server kapasiteten sin fullstendig. Tipper de opplever samme problemet som CyberCity (fastpris..) opplevde, altså for dårlig kapasitet. Alle sitter på nettet døgnet rundt og laster det. Lenke til kommentar
BustaH Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Halloen.. Jeg har også oppringt fra kvalito, Singel ISDN linje. Har hatt det sia 12 - 9 2003 , har merket nede tid på MAX 20min totalt, ellers har jeg vært oppkoblet 24/7. Jeg spiller utroligt mye CS og har ping på 50 -> 60. Når jeg ikke spiller , så sitter jeg å laster som ei ho*e på FTPer og loker på irc. Jeg merker ingenting, linja her er dunder stabil " til å være isdn seff " Og jeg er fra Røyken kommune " hvis noen lurte på det " Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå