iPhilldeluxe Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Hei, jeg har en Ps3 og Black Ops 2. Hver gang jeg kommer inn i en lobby, er det ingen Engelske eller Amerikanske Derfor lurere jeg på hvorfor jeg (i Norge) kan bare spille med folk fra Europa? Og i såfall hva kan jeg endre for å kunne spille med Engelske? Må jeg kjøpe Ps3en i USA, eller må jeg bytte IP adresse på PS3en? Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Black Ops 2 har ikke dedikerte servere på PS3. Det betyr at alle kobler seg til én av spillerne. For å få lavest mulig ping kobles du kun sammen med folk i nærheten. Derfor møter du mange norske. Lenke til kommentar
iPhilldeluxe Skrevet 19. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2013 Black Ops 2 har ikke dedikerte servere på PS3. Det betyr at alle kobler seg til én av spillerne. For å få lavest mulig ping kobles du kun sammen med folk i nærheten. Derfor møter du mange norske. Takk Men er det en måte jeg kan spille med folk fra USA? Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Ikke som jeg vet om. Da må du i så fall skaffe deg amerikansk IP, men det er nok vanskelig på PS3. Hvorfor vil du spille med folk fra USA? Du kommer til å få ping på rundt 200ms. 1 Lenke til kommentar
iPhilldeluxe Skrevet 19. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2013 Ikke som jeg vet om. Da må du i så fall skaffe deg amerikansk IP, men det er nok vanskelig på PS3. Hvorfor vil du spille med folk fra USA? Du kommer til å få ping på rundt 200ms. Det er ikke noe morsomt å spile med folk som BARE snakker polsk eller tysk osv Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå