TPN Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Noen anbefalinger til en god bok jeg kan lese på? Lenke til kommentar
Spitfire396 Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Med tanke på din interessante grammatikk og forkjærlighet for tatoveringer og League of Legends stiller jeg tvil ved at dette er noe for deg. Uansett så tror jeg du vil lære mye mer av å bare begynne å lese dagens næringsliv og følge med på markedet, så vil du nok finne deg noe du vil investere i etterhvert. Hvis du absolutt trenger en bok skal visst "How to make money in stocks" av William O’Neil være bra. 4 Lenke til kommentar
TPN Skrevet 19. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2013 Med tanke på din interessante grammatikk og forkjærlighet for tatoveringer og League of Legends stiller jeg tvil ved at dette er noe for deg. Uansett så tror jeg du vil lære mye mer av å bare begynne å lese dagens næringsliv og følge med på markedet, så vil du nok finne deg noe du vil investere i etterhvert. Hvis du absolutt trenger en bok skal visst "How to make money in stocks" av William O’Neil være bra. Ikke alle som bor i Norge er Norske, og hvorfor skal du ta opp mine interesser for LoL og tatoveringer? jeg stilte kun et enkelt spørsmål og det var det jeg ville ha svar på, takk 1 Lenke til kommentar
Arne Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Du kan lese gjennom "Aksjer for alle" utgitt av Oslo Børs, som gir en fin innføring i aksjer. Du kan bestille den her, og den er gratis, gratis porto også. Får den etter noen dager. http://www.oslobors.no/Oslo-Boers/Produkter-og-tjenester/Publikasjoner/Aksjer-for-alle Syns det er fint at flere har lyst å lære seg om aksjer. Selv spiller jeg en del xbox, det har overhodet ikke diskvalifisert meg fra å lære om aksjer. 4 Lenke til kommentar
sofokles Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Selv spiller jeg en del xbox, det har overhodet ikke diskvalifisert meg fra å lære om aksjer. Selv kjøpte jeg PS2 i tillegg, men det hjalp ingenting. 1 Lenke til kommentar
Arne Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Selv kjøpte jeg PS2 i tillegg, men det hjalp ingenting. Jeg mener å ha lest at det kun er xbox som gir en signifikant forbedring i læringsevne, spesielt når det kommer til aksjer og finans. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå