[Guru3D]Headshot Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Noen som vet av et ok program for å strupe download/upload til et viss nivå? Slik at man kan bestemme hvor mye båndbredde hvert program skal få lov til å bruke. Har googlet i en havltime nå, finner ikke noe brukbart! Lenke til kommentar
Sycrob Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Mente jeg leste om et program som heter Netlimiter som har denne muligheten. Det finnes som trial på siden tror jeg. Prøv å søk på det i allefall Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 finnes mange, er bare å søke etter bandwithlimiter tror det faktisk også er et program som heter det, men poenget er at du sikkert da finner masse freeware Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Headshot"]Noen som vet av et ok program for å strupe download/upload til et viss nivå? Slik at man kan bestemme hvor mye båndbredde hvert program skal få lov til å bruke. Har googlet i en havltime nå, finner ikke noe brukbart! Kjip du er da! Møter jeg deg på DC/eMule så skal jeg kicke deg for som fa.. Seriøst, er jo derfor det heter Share-programmer, for at vi skal dele.. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Headshot"]Noen som vet av et ok program for å strupe download/upload til et viss nivå? Slik at man kan bestemme hvor mye båndbredde hvert program skal få lov til å bruke. Har googlet i en havltime nå, finner ikke noe brukbart! Kjip du er da! Møter jeg deg på DC/eMule så skal jeg kicke deg for som fa.. Seriøst, er jo derfor det heter Share-programmer, for at vi skal dele.. Ja, og så er det jo så j****lig kult når du har fått deg bredbånd, men det ikke går noe fortere å surfe fordi noen andre på hjemmenettverket tar ALL båndbredden til sitt eget bruk! Edit: Dårlig formulering Lenke til kommentar
Kukkikano Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Netlimiter er genialt prog til å styre båndbredde, ambefales... Jeg bruker det fordi jeg deler linja med en kompis, og da er det veldig greit å få delt linja i 2 slik at ikke en av oss bruker hele linja alene.. Lenke til kommentar
Domino Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Headshot"]Noen som vet av et ok program for å strupe download/upload til et viss nivå? Slik at man kan bestemme hvor mye båndbredde hvert program skal få lov til å bruke. Har googlet i en havltime nå, finner ikke noe brukbart! Kjip du er da! Møter jeg deg på DC/eMule så skal jeg kicke deg for som fa.. Seriøst, er jo derfor det heter Share-programmer, for at vi skal dele.. men hallo.. det er mange gode grunner til å strupe linja. Setter du fks at et bandwidth-krevende program kan bruke max 90% upload/download kan du faktisk få brukt andre programmer på nett også. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 passer bedre under programvare Lenke til kommentar
Domino Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 passer bedre under programvare All ære til deg for å flytte threaden istedenfor å stenge den.. *lei av fornuftige threads som stenges pga feil kategori e.l.* Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 passer bedre under programvare All ære til deg for å flytte threaden istedenfor å stenge den.. *lei av fornuftige threads som stenges pga feil kategori e.l.* Helt enig med deg Domino, selv om det gir mer arbeid til overarbeida Mods. Over til emnet: Headshot"]Noen som vet av et ok program for å strupe download/upload til et viss nivå? Slik at man kan bestemme hvor mye båndbredde hvert program skal få lov til å bruke. Har googlet i en havltime nå, finner ikke noe brukbart! Kjip du er da! Møter jeg deg på DC/eMule så skal jeg kicke deg for som fa.. Seriøst, er jo derfor det heter Share-programmer, for at vi skal dele.. men hallo.. det er mange gode grunner til å strupe linja. Setter du fks at et bandwidth-krevende program kan bruke max 90% upload/download kan du faktisk få brukt andre programmer på nett også. Okey, jeg skal innrømme at det finnes flere grunner til å strupe ned linja enn bare lame-sharing (whow, det gjorde ikke vont engang og innrømme :wink: ). Er bare DRITLEI folk på shareprogrammer som driver og kødder til med programmer for å sette opp maks 50b ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå