Gå til innhold

download/upload "strupe" program?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Headshot"]Noen som vet av et ok program for å strupe download/upload til et viss nivå? Slik at man kan bestemme hvor mye båndbredde hvert program skal få lov til å bruke.

Har googlet i en havltime nå, finner ikke noe brukbart! :(

Kjip du er da! Møter jeg deg på DC/eMule så skal jeg kicke deg for som fa.. :roll:

Seriøst, er jo derfor det heter Share-programmer, for at vi skal dele..

Lenke til kommentar
Headshot"]Noen som vet av et ok program for å strupe download/upload til et viss nivå? Slik at man kan bestemme hvor mye båndbredde hvert program skal få lov til å bruke.

Kjip du er da! Møter jeg deg på DC/eMule så skal jeg kicke deg for som fa.. :roll:

Ja, og så er det jo så j****lig kult når du har fått deg bredbånd, men det ikke går noe fortere å surfe fordi noen andre på hjemmenettverket tar ALL båndbredden til sitt eget bruk! :roll:

Edit: Dårlig formulering

Lenke til kommentar

men hallo.. det er mange gode grunner til å strupe linja. Setter du fks at et bandwidth-krevende program kan bruke max 90% upload/download kan du faktisk få brukt andre programmer på nett også.

Lenke til kommentar
passer bedre under programvare

All ære til deg for å flytte threaden istedenfor å stenge den.. :yes:

*lei av fornuftige threads som stenges pga feil kategori e.l.*

Helt enig med deg Domino, selv om det gir mer arbeid til overarbeida Mods.

Over til emnet:

men hallo.. det er mange gode grunner til å strupe linja. Setter du fks at et bandwidth-krevende program kan bruke max 90% upload/download kan du faktisk få brukt andre programmer på nett også.

Okey, jeg skal innrømme at det finnes flere grunner til å strupe ned linja enn bare lame-sharing :) (whow, det gjorde ikke vont engang og innrømme :wink: ). Er bare DRITLEI folk på shareprogrammer som driver og kødder til med programmer for å sette opp maks 50b ut. :evil:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...