Minnebrikken Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 (endret) Jeg har en uåpnet 20- pakning med Nobligan Retard 100 mg, som det skal være noe Tramadol i ifølge felleskatalogen. Jeg har aldri tatt et Opiat i hele mitt liv, og lurer derfor på følgende: - Jeg har tatt 30-40 mg Rivotril, men har samtidig høy toleranse (toleranse for 12 mg) de siste 3-5 timene (sist gang for en halvannen time ca). - Hvilke effekter/rusfølelser vil dette medikamentet gi meg bortsett fra totalt smertefrihet? - Hvilken dosering bør jeg ta med tanke på at jeg har Rivotril i blodet? - Vil det å ta 2000 mg (alle sammen) på en gang føre til en dødelig overdose (ikke det at jeg planlegger det)? Endret 19. juni 2013 av Minnebrikken Lenke til kommentar
Minnebrikken Skrevet 19. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2013 (endret) Noen som kan svare meg? Vil helst ikke at dette skal ende med en dødsoverdose, sykehusinnleggelse og på det verste død.. Endret 19. juni 2013 av Minnebrikken Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Om du ringer til legevakten så har de en som sitter å svarer på denne type spørsmål. Lenke til kommentar
kattungen Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Nobligan/Tramadolrus er en ekkel type rus, du blir svimmel, kvalm og uvel. Rett og slett som en badtrip. Og tiden går uendelig sakte. Ja, å ta 2000 mg på en gang kan føre til dødelige bivirkninger, for eksempel leversvikt. Bad way to go. Nei, tablettene gir deg ikke total smertefrihet. Sorry. Lenke til kommentar
Minnebrikken Skrevet 19. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2013 (endret) Nobligan/Tramadolrus er en ekkel type rus, du blir svimmel, kvalm og uvel. Folk på freak.no sier noe annet, og sier rusen nesten er awesome! Men du har rett i det med kvalme og uvelhet dagen etterpå. Vil jeg være i stand til å ringe ambulanse dersom det viser seg at jeg ikke burde ha tatt medikamentet (siden jeg har litt store doser Rivotril i kroppen som jeg tok igår, og idag tidlig ved 11-12 tiden)? Endret 19. juni 2013 av Minnebrikken Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 http://www.felleskatalogen.no/medisin/nobligan-nobligan-retard-gruunenthal-562037 Lenke til kommentar
kattungen Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Folk på freak.no sier noe annet, og sier rusen nesten er awesome! Men du har rett i det med kvalme og uvelhet dagen etterpå. Vil jeg være i stand til å ringe ambulanse dersom det viser seg at jeg ikke burde ha tatt medikamentet (siden jeg har litt store doser Rivotril i kroppen som jeg tok igår, og idag tidlig ved 11-12 tiden)? I dette, som i mange andre tilfeller, tar Freak.no feil. Såfremt du ikke mister bevissthet er du i stand til å ringe etter ambulanse ja, men hvor godt du kan ordlegge deg er uvisst. 1 Lenke til kommentar
Minnebrikken Skrevet 19. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2013 I dette, som i mange andre tilfeller, tar Freak.no feil. Såfremt du ikke mister bevissthet er du i stand til å ringe etter ambulanse ja, men hvor godt du kan ordlegge deg er uvisst. Har du prøvd medikamentet selv, eller kjenner noen som har gjort det? Lenke til kommentar
Minnebrikken Skrevet 19. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2013 (endret) Fant nettopp ut at jeg ikke burde ta medikamentet dersom jeg har kramper, noe som jeg har litt av nå (kommer og går) i spesielt låret, armene og hendene. Er det nok med en ganske liten dose Rivotril som f.eks 2-4 mg dersom jeg har høy toleranse (har toleranse på ca. 12 mg)? Endret 19. juni 2013 av Minnebrikken Lenke til kommentar
kattungen Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Har du prøvd medikamentet selv, eller kjenner noen som har gjort det? Jeg har gått på Tramadol over lengre tid selv, så jeg har god kjennskap til det. 2 Lenke til kommentar
Minnebrikken Skrevet 20. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2013 (endret) Hvilke effektive B og A- preparater er de mest effektive, og som jeg kan ta sammen med Rivotril i blodet (eventuelt alkohol) sammen med? Medikamentene er nødt til å kunne gi rus. Endret 20. juni 2013 av Minnebrikken 1 Lenke til kommentar
Minnebrikken Skrevet 20. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2013 Medikamentet burde også ha en muskelavslappende effekt. 1 Lenke til kommentar
Minnebrikken Skrevet 21. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2013 Har nå de siste ca. 3 timene inntatt 200 mg Nobligan Retard, og har aldri tatt opiater tidligere. Jeg kjenner absolutt ingenting. Kan inntak av en del Rivotril hjelpe? Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Fått ny bruker, Cooky? 2 Lenke til kommentar
kattungen Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Har nå de siste ca. 3 timene inntatt 200 mg Nobligan Retard, og har aldri tatt opiater tidligere. Jeg kjenner absolutt ingenting. Kan inntak av en del Rivotril hjelpe? De tablettene du har fått er depot-tabletter, det vil si at de ikke når maksvirkning før etter 4-6 timer. Du bør ikke ta Rivotril ved siden av. 1 Lenke til kommentar
Bruker-133566 Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 (endret) Nobligan/Tramadolrus er en ekkel type rus, du blir svimmel, kvalm og uvel. Rett og slett som en badtrip. Og tiden går uendelig sakte. Ja, å ta 2000 mg på en gang kan føre til dødelige bivirkninger, for eksempel leversvikt. Bad way to go. Nei, tablettene gir deg ikke total smertefrihet. Sorry. Jeg har tatt dette selv (1 stk Tramadol + 1 stk Rivotril 2mg) etter jeg har drukket 2-3 bokser Carlsberg (store brokser) og røyka en rev. Skal nevnes at jeg er litt innspist nå på Rivotrilene, men det var sånn sett en behagelig effekt jeg fikk PS: vil du sovne inn på behagelig måte? Ta på deg øreplugger og koble til enheten med musikk, rolig/avslappende musikk. Sovner som er stein! Endret 7. februar 2015 av Næsti Lenke til kommentar
Bruker-133566 Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Nobligan/Tramadolrus er en ekkel type rus, du blir svimmel, kvalm og uvel. Rett og slett som en badtrip. Og tiden går uendelig sakte. Ja, å ta 2000 mg på en gang kan føre til dødelige bivirkninger, for eksempel leversvikt. Bad way to go. Nei, tablettene gir deg ikke total smertefrihet. Sorry. Jeg har tatt dette selv (1 stk Tramadol + 1 stk Rivotril 2mg) etter jeg har drukket 2-3 bokser Carlsberg (store brokser) og røyka en rev. Skal nevnes at jeg er litt innspist nå på Rivotrilene, men det var sånn sett en behagelig effekt jeg fikk PS: vil du sovne inn på behagelig måte? Ta på deg øreplugger og koble til enheten med musikk, rolig/avslappende musikk. Sovner som er stein! Da jeg våknet idag av meg selv, rundt 5-6-tiden på mårran, og ikke fikk sove noe mer, røyka jeg en rev/mornings.. Ble svimmel og kvalm så døset rett av igjen så fort jeg klarte å krabbe meg til senga igjen. Om dette hadde noe med gårkveldens inntak, vet jeg ikke.. Kanskje noen andre vet? Har aldri tatt mer enn 1 stk Tramadol så har ingen god erfaring med dette medikamentet, men er litt sugen på å finne ut hvordan selve rusen er.. Hvor mange bør man ta da egentlig om noen vet? PS: IKKE røyk hasj/cannabis 15-30 minutter før du tar Tramadol, dette gjør det bare kvalm. Men så fort du får oppkastet ut, blir du bedre igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå