Arodem Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Sony måtte trekke oppdatering etter alvorlige problemmeldinger. Les hele saken Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Er man på topp, blir fallet hardere. Eller noe i den duren. 3 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 La oss håpe når Ps4 kommer ut at Ps pluss blir og hjelpe til og gjøre maskinen mere stabil. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Burde dere ikke advare folk mot og ikke laste den ned? Jeg slapp dette siden jeg sjekket her før jeg startet maskinen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Nei, da oppdateringen allerede er trukket tilbake. 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Feil kan vel skje selv den beste. 2 Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Jeg har ikke brukt min PS3 på sikkert 6mnd eller mer før i går. Kjøpte Last Of Us, (wow for et spill) Men noe jeg merket etter at jeg oppdaterte maskinen min er at når jeg skulle spille spillet, så laste ned en update til spillet. Så hørte jeg to bip fra min PS3. Å den rebootet.. Samme når jeg avsluttet spillet og kom inn XMB så skjedde det samme. To bip, reboot? Noen som vet / har opplevd dette? Lenke til kommentar
Gringorilla Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Jeg har ikke brukt min PS3 på sikkert 6mnd eller mer før i går. Kjøpte Last Of Us, (wow for et spill) Men noe jeg merket etter at jeg oppdaterte maskinen min er at når jeg skulle spille spillet, så laste ned en update til spillet. Så hørte jeg to bip fra min PS3. Å den rebootet.. Samme når jeg avsluttet spillet og kom inn XMB så skjedde det samme. To bip, reboot? Noen som vet / har opplevd dette? Det er spillet det er noe galt med, ikke maskina. Får det samme selv, selv om det har roet seg nå. Ingenting å bekymre seg for. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Ok, bra Sitter med 1.gen PS3 maskin, lurte på om den begynte og ta kvelden Lenke til kommentar
prodsy Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Det mest irriterende med ps3 nettverket er att man blir logge av stadig. Det samme gjelder xbox. Lenke til kommentar
Einar i lia Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Se ned på din sti når du går forbi en rot, for tilogmed Askeladden kan brekke sin fot. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Ha, skulle se på en dvd i natt og så da at oppdateringen var kommet. Tenkte for meg selv at jeg skulle vente med å installere den, i tilfelle det var noe galt med den. Glad for det nå. Lenke til kommentar
DickJustice Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Det her er en skandale! De må fikse PSN Lenke til kommentar
NikkeNakkeNei Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Glad jeg sjelden er online på konsollene mine. Stygg sak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå