Joachim_F Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Kritikerroste Skulls of the Shogun får forbedret Steam-versjon. Les hele saken Lenke til kommentar
Deepo Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Godt nytt! Dette er et knallspill som alt for få har hatt tilgang til frem til nå. Lenke til kommentar
Einar i lia Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Det er bedre med en samurai på loftet enn fem i skapet. Lenke til kommentar
MDD Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Møkkaspill? Det strider mot alt jeg har hørt om det. Utdyp, takk. Lenke til kommentar
MDD Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Her er et intervju med utvikleren, der han i likhet med andre beretter om hvilket helvete det har vært å jobbe med Microsoft. www.rockpapershotgun.com/2013/06/20/the-sorry-saga-of-skulls-of-the-shogun-windows-8/ Lenke til kommentar
klakkelakk Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Møkkaspill? Det strider mot alt jeg har hørt om det. Utdyp, takk. Mange feil på spillet og det blir veldig monotomt. Testet selv og sett anmeldelsen på Ginx. De har t.o.m halvert prisen på spillet og ligger langt unna på topplisten. Lenke til kommentar
MDD Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Ok. Trodde du mislikte det kun fordi det var turnbasert. Jaja, da er jeg advart og skal lese mer om det før jeg evt. går til innkjøp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå