crapgame Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Jeg skal skaffe meg noen vifter til maskinen jeg bygger, men vet ikke hvem. Har kabinettvifte og cpu kjøler. Har noen forslag til hvem andre som jeg kan kjøpe??? bør man ha vifte for og avkjøle harddisken? Hvis ja hvilken og hvor plaserer jeg den?? Har noen noe erfaring med Cooler Master Aerogate II??? Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Spørs hva slags kabinett du har, er ofte dette som avgjør plassering av vifter og hvor mange og sånt. Oh btw, før noen andre klager på det, det heter "hvilke" eller "hva slags". Ikke at jeg egentlig bryr meg, men noen kommer garantert til å sutre om dette. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Egentlig så trenger du kun kabinettvifte og CPU-kjøler. Hvis du på liv og død vil kjøle ned harddisken så plasserer du kun en kabinett-vifte rett fremfor harddisken. Da holder den seg god og kald. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå