Joachim_F Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Det folkefinansierte rollespillet er ikke langt unna. Les hele saken Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Var i utgangspunktet veldig positiv til dette, men har blitt litt mer skeptisk etterhvert, blant annet på grunn av man er nødt til å bruke Steam, og at det allerede er planlagt og annonsert en ekstra kampanje. Et kjøp er ikke helt garantert, selv om eg likte Shadowrun på SNES. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Flott at de kommer på Steam også. Der har jeg alle spillene mine! Lenke til kommentar
Rickenbacker Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Liker ikke hvordan det ser ut. Er noe med de sirklene rundt personene og markerings streker. Og er noe med grafikken som ikke henger på greipp. Skal vedde for at orginalen fortsatt er best, som vanlig... Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Liker ikke at Steam som vanlig er tvangsinnført, til tross for at de lovet at det skulle være uten DRM. Å si det er pga de som eier lisensen er for tynt. Det burde de ha undersøkt før de startet Kickstarter-kampanjen. 1 Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 For oss som backer er det DRM-fritt. Lenke til kommentar
Rickenbacker Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 For oss som backer er det DRM-fritt. Hvis spillet har noe DRM dritt når det kommer ut så blir det piratebay. Dem har seg selv å skylde. Lenke til kommentar
Photec Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Skulle backe på kickstarter, trodde jeg hadde gjort det og fant etterpå ut at det ikke hadde gått igjennom. Ble forhåndsshopping istedet da. Gun Fu Physical Adept, here i come! Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Ble bare pre-order på meg, så ingen Berlin DLC. Har vært nære på å kansellere den et par ganger også pga checkpoint save, ubegrenset ammo (og bare en type vel?), og ingen looting. Også nå nylig når de fjernet stealth da. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Vurderte å backe, men forhåndsbestiller/backer av prinsipp aldri noe som helst. Ser ikke helt vitsen med det. Hvorfor betale i dyre dommer for et spill som kan være ræva, i stedet for å kjøpe det til samme pris samme dag eller dagen etter i butikk, når man i tillegg da vet at det er bra? Er alt for ofte selv de mest lovende spillene ender opp som middels eller dårlige. Senest er Remember Me, som ikke kunne slå feil. Det endte opp som et stort gjesp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå