Mr. Hermonella Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Heisann:) Jeg har en Mitsubishi Space Star som lager en "klang"e lyd når jeg svinger hardt og gasser fremover, har snakket med en som kan litt om bil, og han sier at det kan være drivakselen(tror det var det han kalte det). Noen som vet om det er det, eller kan det være noe annet? Hva kommer det til og koste for å få det reparert? Takker for alle svar:) Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Jeg ville også tippet på noe med drivaksel, kanskje hjullager. Bare kjør innom et verksted og ta en sjekk, da? Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Et bilverksted kan ta en kjapp kjøretur å finne det ut :-) kan være noe som er brukket i hjul opphenget, det var tilfelle med min bil sa jeg opplevde det. Fiks det fort, kan være farlig å kjøre med 1 Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Kan være foringer på bærearm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå