DaRe_deVIl Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 LITT OM HOVEDKORTET I BESTE SLAGET! Kåret til beste hovedkort 2002 The FIRST board with Intel Hyper-Threading huff Lenke til kommentar
HansM-740GL Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Etter å lest gjennom ALLE innleggene her så må jeg bare le og :smile: Og han skulle selge eller solgte denne pc'en for 13000kr må jeg bare le av. Bygde en PC nå som var mye bedre for 8000kr. Og få med Kazaa Lite, det jo bare ett must for å kjøpe den pc'en. Etter en tanke så er det ikke. Last ned Kazaa gratis i fra internet. stopp slike personer. Få personen vekk. Folk selger jo PC'er for en skyhøy pris enn det egentlig koster. Noe er et problem. Skal folk kjøpe PC oppsøk dem hos har peiling, ikke sånne som "har" peilig. Og en annen ting; "kjøp denne pc'en for den er så mye bredre enn det andre skrapet der" Kan ikke selgere selge PC'er som rettet til det brukeren skal bruke PC'en til og ikke etter PRIS!! Det e det mange som ikke klarer, men gjør man det i Elkjøp-butikk så har man sparken etter noen dager fordi man ikke selger godt nok. Stopp disse gjøkene!! Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Dette må være det absolutt verste jeg har sett noen gang!!! Fyren som kaller seg galningen prøver å lure stakkars folk som ikke har peil på pc han inkludert. Jeg sjekka forresten en annen ting: Hvis du går på profilen hans vil du se at han har fått 4 av 4 POSITIVE kommentarer fra sine kunder. Han har også fått solgt 4 objekter og kjøpt ett (Hvorav jeg håper han ble RUNDLURT ) Jeg har et forslag hva om alle går inn her http://my.qxl.no/accdb/ViewUser.asp?IDU=5701781 og så skriver vi bare piss og negative kommentarer til han. På den måten kan vi advare de stakkars folka mot denne galningen. Jeg skal gjøre det og håper alle dere som leser følger mitt eksempel. Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Jeg har et forslag hva om alle går inn her http://my.qxl.no/accdb/ViewUser.asp?IDU=5701781 og så skriver vi bare piss og negative kommentarer til han. På den måten kan vi advare de stakkars folka mot denne galningen. Jeg skal gjøre det og håper alle dere som leser følger mitt eksempel. Hmm. En må vel ha handlet av han for å få lov å sette en karakter. Ikke f*** om jeg vil kjøpe noen av produktene hans Lenke til kommentar
MuD Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 hehe skikkelig smarting han der!!! Lenke til kommentar
TJ Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Rett og slett helt utrolig. Veldig intelligente svar han gav må jeg si Det tragiske var at han faktisk fikk solgt denne PC'en til et stakkars menneske for 13 000 såvidt jeg husker å ha lest. QXL burde slå hardere ned på svindling og ukorrekt informasjon :!: Jeg har et forslag hva om alle går inn her http://my.qxl.no/accdb/ViewUser.asp?IDU=5701781 og så skriver vi bare piss og negative kommentarer til han. På den måten kan vi advare de stakkars folka mot denne galningen. Jeg skal gjøre det og håper alle dere som leser følger mitt eksempel. Med fornøyelse *grin* Lenke til kommentar
Kvinnorna Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Jeg har et forslag hva om alle går inn her http://my.qxl.no/accdb/ViewUser.asp?IDU=5701781 og så skriver vi bare piss og negative kommentarer til han. På den måten kan vi advare de stakkars folka mot denne galningen. Jeg skal gjøre det og håper alle dere som leser følger mitt eksempel. Nå kan man velge om "andre" skal kunne se kommentarene når man selger på qxl! Kan være greit i lengda, hvis enkelte vil gjøre det vanskelig å selge for deg ! Lenke til kommentar
Shadow_iX Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Off Topic; HW.NO er eneste "kilden" i verden som jeg veit som sammenligner Intel 3.2EE vs AMD64 FX-51 i Windows XP SP1 (Non64-bit). Blit ikke helt rettferdig, hvordan da kan de være 100% troverdige? (i mine øyne er de 88% troverdige) Alle i HW.NO Håper dere takkler litt kritikk nå da, men slike tester som jeg ga som eksempel er ikke noe å legge fram mener jeg. That's all G'day all'ya happy ppl... Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Hva har den posten i denne tråden å gjøre? Merkelig type. Lenke til kommentar
kain Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Jeg har et forslag hva om alle går inn her http://my.qxl.no/accdb/ViewUser.asp?IDU=5701781 og så skriver vi bare piss og negative kommentarer til han. På den måten kan vi advare de stakkars folka mot denne galningen. Jeg skal gjøre det og håper alle dere som leser følger mitt eksempel. Trur ikke det hjelper å legge inn noe i det hele tatt for han kan redigere spørsmål til ting han selger, og du er nødt til å ha kjøpt noe for å legge inn kommentarer om selger Men sånne folk burde jo blitt kastet ut av qxl eller noe Lenke til kommentar
hazze Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Kom over denne her også... *grin* DU FÅR MED CHASSIS COOLER AV MERKE DC BRUSHLESS. Hehe.. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 "Hva er det du prater om..9000 kroner for alt det jeg selger...nei...nei...du må lære deg å regne..se å ikke skirv mer for du dritter deg ut "SAMTIDIG SOM, DU ØDELEGGER FOR MEG" DA VET DU HVA DU KAN VENTE DEG TILBAKE!!!! " for en tulling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå