Gå til innhold

Svindler på QXL


Anbefalte innlegg

Trenger litt hjelp her gutter, (og jenter), da jeg sitter på en "dårlig" PC, som er en P4 2.6GHz, 1024 MB RAM, 880 GB hardisk(er, 7 stk.), GEforce 3 Ti 500 64 MB, 17" skjerm, Creative soundblaster LIVE 4.1, NEC DVD brenner og NGT internett forbindelse. (Og nå kan jeg tidoble hastigheten med hans maskin, wow :roll: )

Problemet mitt er at jeg har ikke Kazza Lite, å hører at den er veldig vanskelig å få tak i, og lurer på om jeg kanskje kunne bytte maskinen min mot hans og heller betale mellomlegget??

Jeg har såååååå veeeeldig lyst til å få tak i Kazza Lite, spesielt den norske versjonen. :lol::lol:

I tillegg så har jeg Divx player 2.5, men kunne selfølgelig tenkt meg 2.1 versjonen istedenfor. :roll:

 

Så jeg blir vel ikke lurt vel om jeg skaffer meg den supersikreraskeutrolige maskinen hans???? :D:D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Trenger litt hjelp her gutter, (og jenter), da jeg sitter på en "dårlig" PC, som er en P4 2.6GHz, 1024 MB RAM, 880 GB hardisk(er, 7 stk.), GEforce 3 Ti 500 64 MB, 17" skjerm, Creative soundblaster LIVE 4.1, NEC DVD brenner og NGT internett forbindelse. (Og nå kan jeg tidoble hastigheten med hans maskin, wow :roll: )

Problemet mitt er at jeg har ikke Kazza Lite, å hører at den er veldig vanskelig å få tak i, og lurer på om jeg kanskje kunne bytte maskinen min mot hans og heller betale mellomlegget??

Jeg har såååååå veeeeldig lyst til å få tak i Kazza Lite, spesielt den norske versjonen. :lol::lol:

I tillegg så har jeg Divx player 2.5, men kunne selfølgelig tenkt meg 2.1 versjonen istedenfor. :roll:

 

Så jeg blir vel ikke lurt vel om jeg skaffer meg den supersikreraskeutrolige maskinen hans???? :D:D

JO! Det blir du!

Jeg kødder ikke en gang!

 

 

*Morro og leke dum* :lol::lol:

Lenke til kommentar
Trenger litt hjelp her gutter, (og jenter), da jeg sitter på en "dårlig" PC, som er en P4 2.6GHz, 1024 MB RAM, 880 GB hardisk(er, 7 stk.), GEforce 3 Ti 500 64 MB, 17" skjerm, Creative soundblaster LIVE 4.1, NEC DVD brenner og NGT internett forbindelse. (Og nå kan jeg tidoble hastigheten med hans maskin, wow :roll: )

Problemet mitt er at jeg har ikke Kazza Lite, å hører at den er veldig vanskelig å få tak i, og lurer på om jeg kanskje kunne bytte maskinen min mot hans og heller betale mellomlegget??

Jeg har såååååå veeeeldig lyst til å få tak i Kazza Lite, spesielt den norske versjonen. :lol::lol:

I tillegg så har jeg Divx player 2.5, men kunne selfølgelig tenkt meg 2.1 versjonen istedenfor. :roll:

 

Så jeg blir vel ikke lurt vel om jeg skaffer meg den supersikreraskeutrolige maskinen hans???? :D:D

skikkelig genialt :lol::lol::lol:

du må bare kjøpe den altså.

Du vil ikke bare tidoble hastigheten, men jeg skal personlig sørge for å femtidoble den hvis du betaler 1000 kr ekstra.

 

 

 

 

 

 

Denne fyren må være syk. Se på feilene hans

Lenke til kommentar
Kjøpte pc'en jeg :woot:  

Gleder meg til og spille Half-Life 2 på alle innstilinger på max :D  

Med et Mx440!

Og 2.4 gb p4 den er helt råååå!

 

Han sender den snart :smile:

 

ÅÅÅÅjaa, bare se for dere Mx440 kortet når man starter half-life 2.

Først bråker det litt, så begynner det å ryke når man går inn i OPTIONS, og når man setter opp oppløsningen ifra 320x240 til 640x480, det er da det begynner å brenne. :lol:

Heldigvis er det ingen fare for man har jo kjøpt en: quote SUPERSIKKER OG SUPERRASK OG IKKE MINST EN DATAMASKIN SOM VARER! unquote.

 

aaaaahh, føler meg tryggere allerede. Hehe. :D

 

Men seriøst altså, jeg hadde tenkt til å kjøpe den hvis ikke det var for dette: CREATIVE HØYTALERE SORTE..PC FRONTHØYTALERE..

Beklageligvis er det rosa høytalere jeg vil ha, men ellers så alt fint ut. :roll::roll:

Lenke til kommentar

herregud, hvis han får solgt til den prisen der, så skal jeg personlig anmelde han, kun ut av prinsipp.

 

Alt er visst supert med pc'en der... Superrask dokument blekkskriver tilogmed :D

 

"Super komplett computer, Råsterk med stor sikkerhet, og råbra oppsatt system. Superbillig og masse tilbehør"

 

ærlig talt, dette høres sinnsykt fjortiss ut.

Lenke til kommentar

Jeg kom til å skrive en komentar der jeg la inn nummer til hurtigkassen til komplett på en mye bedre maskin til under 10k. Bare sånn rasket i sammen i hy og hast.

 

Nå har gubben fjernet annonsen. Det var vist det som gjorde utslaget. Det står vist der at det ikke skal postes fra andre annonser eller selgere. Det la jeg først merke til etterpå, men det gjorde jobben sin da.

 

-Chief-

Lenke til kommentar
Jeg kom til å skrive en komentar der jeg la inn nummer til hurtigkassen til komplett på en mye bedre maskin til under 10k. Bare sånn rasket i sammen i hy og hast.

 

Nå har gubben fjernet annonsen. Det var vist det som gjorde utslaget. Det står vist der at det ikke skal postes fra andre annonser eller selgere. Det la jeg først merke til etterpå, men det gjorde jobben sin da.

 

-Chief-

 

Legg den kommetaren inn på nytt.. og still han spørsmål om hvorfor du får tak i en bedre pc til mye mindre...

folket må opplyses om folk som dette

Lenke til kommentar

Han selger forøvrig en P3 900mhz med 256MB cache. En slik en kunne jeg tenkt meg i serveren min.

http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=9434279

 

oi... må ha den.. selger med høykvalitets chassisvifte fra dc brushless :lol:

 

 DU FÅR MED CHASSIS COOLER AV MERKE DC BRUSHLESS.

 

og

 

 900MHZ....INTEL PENTIUM PRODUSERT I 2000

 

DET STÅR PÅ DEN...

 

 800EB/256 MB CACHE/ 133/1,7 V - SL4MB

 

256 MB cache.... jeg har bare 256 kb på min 800 EB.

og at den er ferdig overklokket gjør det jo bare bedre.. da slipper man slikt

 

edit: han er rask med å redigere.. men har nå spurt han om prosessoren, se hva han svarer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...