Citizenx Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Haha, tror jeg aldri har ledd så mye en sen onsdags kveld. Dette var virkelig bra lesestoff Kåret til beste hovedkort i 2001...! Oi, sikkert bra! :wink: Edit: la til noe Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 He he hey... tror han har satt ned prisen... fra 17.000 kroner til 15.000 kroner. Nå er den ikke det dobbelte av nypris lenger... bare sånn 175% eller noe sånt av nypris. Hehe. Lenke til kommentar
Shrike Skrevet 24. september 2003 Forfatter Del Skrevet 24. september 2003 He he hey... tror han har satt ned prisen... fra 17.000 kroner til 15.000 kroner. Nå er den ikke det dobbelte av nypris lenger... bare sånn 175% eller noe sånt av nypris. Hehe. men så får du med kazaa lite da^^ Lenke til kommentar
mr x Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 tror selger har fårstått at noen vet mere enn han på hardware: oki..har fiksa feilene nå...og du bare prøv å sett sammen en pc av slike komponenter så får du se hva prisen kommer på...og i tillegg følger det masse annet utstyr!!!! skal vi ta han som medlem her på forumet,han kunne jo trenge litt veileding.. :wink: Lenke til kommentar
e(XP)erience Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Oi, han har endra på noen ting!! Kjedli, det var vist en 2,4 GHz prossesor, ikke 2,4GB Lenke til kommentar
Crazy Joe Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Jeg tror rett og slett at han bare måtte fylle annonsen med masse fjas slik at han får litt valuta for penga som han må betale til qxl for salgs annonsen. Hadde vært litt fristene å lagt inn et bud under forutsetning at man fikk lov til å se dette vidunderet og testet den. Samt satt i sammen en pc til 15000 kr på papiret og sammenlignet de to pc hos han. Hvis han da klarer å forsvare det ja da fortjener han sannelig de penga hehehehehe SÅ Løp og kjøp folkens Lenke til kommentar
jokki Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 passet meg fint å få et slikt latterkcik etter å ha redigert film i halve dag MANGE syke folk på qxl, men ikke han men "det" som har skrevet dette har store problemer Lenke til kommentar
Izex Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Tror noen savner den PC'n, ser jo ut som det er salg av tyvgods Ufattelig dårlig beskrivelse. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Herregud for en lamer! Han må jo bare være brutalt dum. DrE Lenke til kommentar
DarkMan Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 DELL OG ANDRE FIRMAER SELGER SIKKERT BILLIG MEN DE SELGER MED DE BILLIGSTE KOMPONENTER, men er ikke dette billigkomponenter så vet ikke jeg: GEFORCE 4 MX440 128MB - M/TV OUT SKJERMKORT :o CREATIVE HØYTALERE SORTE..PC FRONTHØYTALERE :o SAMSUNG PC SKJERM ”17” TCO 99 :o Og flere parralle uttak er jo kjekt å ha Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Heheheheh ...........lol......Gallingen har flere perler. Sjekk svaret hans på denne annonsen.....: http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=9336968 "...hva mener du med det...." Har ikke ledd så sinnsykt siden grisen til fettern min sleit seg..... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Trykker du på navnet vil du se at de høyt som er med kjøpte han brukt for ca 6 mnd siden og ga 115,- for dem, Lenke til kommentar
Manx Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Lurer på om han vil ta maskinen min i bytte "Kåret til beste hovedkort i 2001...! " denne synes jeg var fin :o "...hva mener du med det...." Gutten har jo svar på det meste vil jeg si :wink: PS! noen som vet hvor jeg får tak i CM4 PRO :o sikker mye bedre en den vanlige CM4 Lenke til kommentar
asad Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Jeg synes ikke at han forlanger for mye. 15k er jo greit for en sånn PC. Den er jo "delt i stykker". Så hvis et kort blir ødelagt, så trenger du ikke kaste hele PC`en, som i andre PC`er. da sparer du jo en del der... PS. Lenke til kommentar
LiZt Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 "Ny informasjon ble lagt til av selger, den 24/9/2003 18:03SELGER FORDI JEG FLYTTER TIL UTENLANDET! " Mulig at det er like bra, da han uansett ikke behersker norsk noe særlig. Lenke til kommentar
janken Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Til en litt annen sak. Hva gjør jeg om jeg har solgt en gjenstand og personen ikke betaler for seg. Jeg har fortsatt varen klar til sending. Når jeg kontakter personen så sier han at han skal ha varen, men han glemmer å overføre pengene. :-? Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Vente med å sende varen til han har betalt !! Lenke til kommentar
EC Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 https://prisguiden.no/vis_handlevog...p?waggon_id=347 Ikke alle produktene som er med, men ca. 13000,- ville dette koste nytt. Og da får man en rævva PC! Legg på 1000,- så skal jeg klare å sette sammen en MYE bedre PC. Gjerne under 10k også... 8) Det er vel ikke første gang at folk forsøker å snyte andre for penger på QXL... Lenke til kommentar
enden Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Bra det er folk som legger inn kommentarer på at dette er svindel da Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 F#n og, nå er kvalitetsmerke til HW.no vekke :o Og jeg som skulle kjøpe den ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå