Rayline TWB Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Selger sier: Ny informasjon ble lagt til av selger, den 24/9/2003 18:03SELGER FORDI JEG FLYTTER TIL UTENLANDET! Ja, han blir pent nødt til det når kjøperen oppdager hva han har betalt 17.000 for......... Lenke til kommentar
MuD Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 hehe... den var bra!!! Lenke til kommentar
asad Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 hva burde en gjøre med slike folk? små sur når jeg ser slikt overse dem? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 jeg lagret bildet og så på logoene under pc'en... den HW logoen viste at pc'en hadde fått 6 smilefjes eller noe sånnt av HW.. og i den ved siden av stod det "Best of xxxxx 2002"* *klarte ikke å tyd skriften etter zooming Lenke til kommentar
OofMan Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Her har vi peiling ja... hehe SAMSUNG PC SKJERM ”17” TCO 99…DYP FARGEBILDE 75P PLUS MED FLERE COXIAL UTTAKK til f.eks parabol kobling og annet slike uttak! Lenke til kommentar
The_Lobster Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 "DENNE PC HER ER DELT OPP..HVERT KORT FOR SEG..F.EKS GÅR LYDLKORTET I STYKKER ELLER SKJERM KORTET DA GÅR IKKE HELE HOVEDKORTET I STYKKER FOR DET ER IKKE INTEGRERT.ps! slikt skjer med andre pc-er!" ("ps! slikt skjer med andre pc-er!") *latterhyl* Nei, seriøst, det burde ikke vært lovlig.... Jocke Lenke til kommentar
leirpytt Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Jeg tipper denne karn er 14år gammel og har en ufunksjonell høyre hjernehalvdel Har kan jo ikke være riktig vel bevart Lenke til kommentar
thorwb Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 hmm... jeg har samme hk (asus p4pe) og cpu som han... Jeg har riktignok bare 512 mb ram, men med et gf4 kort, 350 gig hardiskplass, 48x plextorbrenner, 16x dvd og ekstra lydkort (som han kanskje vil hevde at gir dobbelt å bra lyd siden det er to stk ) tror jeg nesten jeg bør sende inn specsa mine til hw.no for en ny millionær-pc! :wink: en ting er nemlig sikkert; får han 14k for den dritten der er pcen min verdt en hel del penger, med mindre han med intel 2.4 GB refererer til en spesialversjon med 2.4 GB cache da... Thor W. Lenke til kommentar
masoval Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 "DENNE PC HER ER DELT OPP..HVERT KORT FOR SEG..F.EKS GÅR LYDLKORTET I STYKKER ELLER SKJERM KORTET DA GÅR IKKE HELE HOVEDKORTET I STYKKER FOR DET ER IKKE INTEGRERT.ps! slikt skjer med andre pc-er!" ("ps! slikt skjer med andre pc-er!") *latterhyl* Nei, seriøst, det burde ikke vært lovlig.... Jocke hehe Lenke til kommentar
thorwb Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 jeg lagret bildet og så på logoene under pc'en...den HW logoen viste at pc'en hadde fått 6 smilefjes eller noe sånnt av HW.. og i den ved siden av stod det "Best of xxxxx 2002"* *klarte ikke å tyd skriften etter zooming nå skal det jo sies at vi her på hw.no forumet har gitt den endel smilefjes da Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 vi gir vel mest latterbrøl... Lenke til kommentar
tore- Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 DELL OG ANDRE FIRMAER SELGER SIKKERT BILLIG MEN DE SELGER MED DE BILLIGSTE KOMPONENTER SLIK AT HVIS EN TING GÅR GALT KAN ALT GÅ GALT. Synes den var bra jeg. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 oj oj oj!! DivX Player 2.1!!! Løp og kjøp!!! AKIRA Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 personlig synes jeg denne var best : "2,4 GB INTEL INSIDE PENTIUM 4 PROSSESOR MED HYPHER TREAHTING TEKNOLOGI" Lenke til kommentar
tkaase Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 "Transport og forsendelse Kjøper betaler for transport. kan hentes i Oslo/Grunerløkka! eller møteplass avtales!" Kan vi møtes på Svalbard? Eller hos økokrim? Tror ikke en mørk bakgate er aktuellt Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 "Transport og forsendelse Kjøper betaler for transport. kan hentes i Oslo/Grunerløkka! eller møteplass avtales!" Kan vi møtes på Svalbard? Eller hos økokrim? Tror ikke en mørk bakgate er aktuellt hvis han får solgt dråget sitt kan det jo være aktuelt med en bakgate... et par folk fra forumet her, kjøperen, et par balltre (vet ikke ka det blir i flertall) og han fyren... det kan bli litt interessant Lenke til kommentar
mr x Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 kåret til beste hk i 2001.. så under spørsmål og svar til selger: Beskjed:xxx , Dato : 24/9 19:57 14000? skrivefeil...nice try Beskjed: xxx, Dato : 24/9 20:52 Fra mantra17- You must be kidden me!!!! Beskjed:xxx , Dato : 24/9 21:36 HAHAHA... 2.4Gb prossesor... den var god... Beskjed: xxx, Dato : 24/9 21:51 Vil vel ikke kalle denne berbar,dessuten er ikke det hovedkortet beregnet/egnet til en 800mhz prosessor. Og 17000 kr det er jo helt villt,man bygger den jo ny i dag for mindre, dette kan ikke vere seriøst, bra jobba,gutter si hva dere mener om denne selgeren :wink: Lenke til kommentar
e(XP)erience Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Flott denne kjøper jeg! "SUPER PC MED HØY YTELSE OG STOR SIKKERHET!!!!" DELL OG ANDRE FIRMAER SELGER SIKKERT BILLIG MEN DE SELGER MED DE BILLIGSTE KOMPONENTER SLIK AT HVIS EN TING GÅR GALT KAN ALT GÅ GALT. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 det er faktisk sånn at vi burde skrive at hvis folk har planer om å kjøpe den bør de heller ta seg en tur på elkjøp.. og ta seg råd til å gi selgeren (hos elkjøp) tips for god handel eller noe sånnt... Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Den nye prosessoren '2,4GB Intel Inside'. Må ha en sånn... En av de bedre på lenge... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå