Gå til innhold

Svindler på QXL


Anbefalte innlegg

Nå må dere slutte å rakke ned på fyren! Han er vel ikke en svindler bare for at han ikke har de store kunnskapene om PC'er....Nå får dere gi dere....Tror bare dere er svartsjuke.....

 

Jovi60 == Gallingen? Eller broren? Hvertfall i slekt!

 

Ikke si at jeg er den første som tenker tanken...

 

Jeg har også tenkt tanken.. Og til deg deg jovi60, hvis du ikke ser noe galt i det han gjør så har du et problem. Det her er ikke snakk om dysleksi, det er snakk om svindel. :grumpy:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå må dere slutte å rakke ned på fyren! Han er vel ikke en svindler bare for at han ikke har de store kunnskapene om PC'er....Nå får dere gi dere....Tror bare dere er svartsjuke.....

 

Om man ikke tillegger seg nok kunnskap om det man kan selge, skal man heller ikke komme med påstander om hvor bra det han selger er og komme med løgn. Han vet jo ingenting om det han selger, men roser det så til de grader opp i skyene. Det er svindel, enten du liker det eller ei.

Lenke til kommentar
Ka e det dokker styre med???? Fyren har jo fått solgt PC'en for et par daga siden. Han fikk jo også en bra pris for den! Så blir det vel opp til kjøper om han er blitt svindlet eller ei.......

 

Du ville tydeligvis gjort det samme.

Å spekulere i folks uvitenhet er sjofelt. Håper den dårlige samvittigheten plager Gallingen? men sånne folk eier som regel ikke samvittighet.

 

Ikke kontakt meg Jovi60, når du skal selge den "superduperraske datamaskinene din med dyp fargebilde, parabolutganger på skjermen og delt hovedkort"

Lenke til kommentar
Ka e det dokker styre med???? Fyren har jo fått solgt PC'en for et par daga siden. Han fikk jo også en bra pris for den! Så blir det vel opp til kjøper om han er blitt svindlet eller ei.......

 

Det er ingenting galt i å tjene penger, selv når en selger gammelt datautstyr. Men der finnes en del etiske regler/grenser som i allefall jeg synes man bør holde seg til. Svindel eller ei... annonsen var skrevet på en slik måte at folk som ikke har peil på data kunne tro at de hadde skutt gullfuglen og "bare" fått den til 15k. Jeg kan garantere at personen som kjøpte maskinen hadde følt seg lurt/svindlet om han fikk vite om dagens nypris på utstyret. Dette var ingen high-end maskin, og det har heller aldri vært det. Den er/var aldri verdt 15k. Selv en pc på elkjøp har gitt mer for pengene, og det i seg selv sier jo litt.

Lenke til kommentar
Nå må dere slutte å rakke ned på fyren! Han er vel ikke en svindler bare for at han ikke har de store kunnskapene om PC'er....Nå får dere gi dere....Tror bare dere er svartsjuke.....

 

Jovi60 == Gallingen? Eller broren? Hvertfall i slekt!

 

Ikke si at jeg er den første som tenker tanken...

 

Vi er hvertfall tre hittil.. Fy f**n for en svindler han qxl-fyren er...

Syns synd på folka.

 

Har selv ikke peiling på HiFi, skal snart ha anlegg til rundt 20.000, nå ble jeg plutselig litt småskremt her når det gjelder brukt!!! :x

Hva om jeg betaler 20 store for noe dritt som er verdt 3??

 

Gal verden..

 

Dette blir mer eller mindre som å stjele kjærlighet fra små uskyldige barn... Bur han inn

Lenke til kommentar
Fyren er jo helt idiot. Han har skrevet FORFERDELIG mye dumt, og han kan ikke skrive rett i det hele tatt. Men denne tar fullstendig kaka, og sier LITT om hvor lite peiling han egentlig har på data:

 

 DU FÅR MED CHASSIS COOLER AV MERKE DC BRUSHLESS.

 

HAHAHAHAAHAHAHAHHAAHAHAHAHAHAhahhaahahahaha

 

fy ******, nå fikk du meg til å le her =)

Lenke til kommentar

LITT OM HOVEDKORTET I BESTE SLAGET!

 

Kåret til beste hovedkort 2002

 

sist jeg så var det beste hovedkort i 2001! :lol:

 

5 METER INTERNETT CAT KABEL FØLGER MED! STOR ØVERFØRINGSHASTIGHET..HELT NY (KVITTERING)

 

jøss! stor overførings hastighet! jippi! et "must"! kvittering følger jo oxo med! flottings!

 

Ny informasjon ble lagt til av selger, den 27/9/2003 11:22

 

DERE TRODDE JEG IKKE FIKK SOLGT DEN....SELVFØLGELIG...DET VAR JO ET BRA KJØP UANSETT...! grATIS.....!!

 

NÅ KAN JEG BYGGE EN HELT NYTT.!!!

 

han er virkelig stolt! stakkars kjøper sier jeg :(

Lenke til kommentar
Har gjort det, tre ganger. Men det vises ikke.

 

Kan se ut som om jeg blir sensurert. Kan noen andre prøve å legge inn en kommentar/spørsmål.

 

Han kan bare legge til svartelisten sin alle som stiller litt vanskelige spm

da kommer de ikke frem på QXL

 

Ps. vedkommende er med i Forum tror jeg :wink:

Lenke til kommentar

Kan ikke la være å nevne hvor synd jeg syns på personen som har kjøpt dette produktet hvis det har seg sånn at det ble solgt.

 

Tenk det bare på scenarioet hvor mamma kjøper "billig bruktpc" til sønnen som går i 4rde klasse fordi de har begynt med IT på skolen.

 

gass alle svindlere! :evil:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...