Christer Sev Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Fujifilm og Panasonic vil lage fremtidens bildebrikker.Samarbeider for å fange mer lys Lenke til kommentar
JadedGamer Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Minnekortene mine skriker unisont ved tanken på 24-bit RAW fra en 41 megapiksel sensor... Lenke til kommentar
ingemartin Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Minnekortene mine skriker unisont ved tanken på 24-bit RAW fra en 41 megapiksel sensor... Minnekortene finne får ta det som ei utfordring, husk på i framtiden så skal dei gjerne klare video med K8 oppløsning. Lenke til kommentar
EskeRahn Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Hmm, ad billedet af teknologien, havde det vel været mere relevant at sammenligne det med en BSI-sensor som vel nærmere må betegnes som standard i dag, på bare lidt seriøse sensorer. Faktisk så meget standard at Fuji ikke engang gider at reklamere med at sensor i F900 er BSI, selvom den er det... (Har skrevet direkte til dem og fået det bekræftet) Lenke til kommentar
tow Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Minnekortene mine skriker unisont ved tanken på 24-bit RAW fra en 41 megapiksel sensor... Du får passe på å ta bare de gode bildene, ikke de som skal redigeres bort uansett Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Minnekortene mine skriker unisont ved tanken på 24-bit RAW fra en 41 megapiksel sensor... Bra for de minnekortene at de ikke skal brukes da. Det er nok laget nye, moderne og tilpassede minnekort innen denne sensoren eventuelt er i markedet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg