Kurt Lekanger Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Disse funksjonene bør du vite om.Proffguide: HTC One Lenke til kommentar
Jeg er dum! Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Slik blir du proffbruker på HTC One: 1. Følg denne guiden. 2. Root telefonen. 3. Ha det gøy! Lenke til kommentar
b00n Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Hvis en blir proff av og kunne de mest basiske funksjonene så må jo folk flest være super guruer 2 Lenke til kommentar
Darknaess Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Xperia Z og S4... Men ikke Luma 920? Kan ikke se at min 920 står tilbake på noen spesielle punkt i forhold til min samboers One hva arbeidshest angår...? Hun sliter derimot betraktelig med kamera/fotokvalitet, i forhold til meg, uten at det nødvendigvis har med proffbruk å gjøre. Lenke til kommentar
Siggen321 Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 "Smartringing" hadde jeg også på min Sony Ericsson fra 2005... Lenke til kommentar
Runsyv7 Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 (endret) Har brukt Telefonen noen dager nå, og er stort sett happy, men en ting som irriterer meg. I Galleriet, dukker alle mulige slags bilder opp fra Facebook, ønsker kun at jeg skal ha kamerabilder der. Vet at det bare er å logge seg ut av fjesboka, men er det noen som har noen andre tips til å få deaktivert dette uten å logge seg av? Endret 19. juni 2013 av Runsyv7 Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Har brukt Telefonen noen dager nå, og er stort sett happy, men en ting som irriterer meg. I Galleriet, dukker alle mulige slags bilder opp fra Facebook, ønsker kun at jeg skal ha kamerabilder der. Vet at det bare er å logge seg ut av fjesboka, men er det noen som har noen andre tips til å få deaktivert dette uten å logge seg av? Gå inn i innstillinger i Facebook og velg ikke synkroniser Lenke til kommentar
Runsyv7 Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Gå inn i innstillinger i Facebook og velg ikke synkroniser Har prøvd det, men det hjelper ikke, eneste som funker er å logge helt ut av facebook Lenke til kommentar
DroidOle Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Har brukt Telefonen noen dager nå, og er stort sett happy, men en ting som irriterer meg. I Galleriet, dukker alle mulige slags bilder opp fra Facebook, ønsker kun at jeg skal ha kamerabilder der.Vet at det bare er å logge seg ut av fjesboka, men er det noen som har noen andre tips til å få deaktivert dette uten å logge seg av? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1491372&view=findpost&p=20644620 Lenke til kommentar
jornhd Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Flere av disse tingene er ikke nytt med One, men har vært i Sense siden Hero. Smartring, skru av ringelyd med volum, kontakt sammenslåing, og multikalender i alle fall. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Bestillt meg denne nå. Har one x fra før. Veldig missfornøyd med elendig wifi dekkning på one x, så den bør være mye bedre på one. Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Er det mulig å få litt mer interessante ting på Blinkfeeden? Det er HØYST begrenset med utvalg der. Teknofil.no og Techcrunch er det eneste som frister. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg