fjarle Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Rykter om langt kraftigere innmat i nye Lumia-modeller.Kommer det firekjernet Windows-mobil fra Nokia? Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Nais. Kommer nok ikke til å kjøpe denne da den blir litt klumpete og jeg ikke har et slik behov. Men denne teknologien er en fanesak for Nokia, og MS er nok ivrige etter å la Nokia få lansert en slik mobil. Dette fører igjen til muligheten for enda kraftigere systembrikker på ordinære Windows Phone 8 mobiler. Med det sakt har jeg ikke opplevd HW som en begrensing så langt, men for de som ser mye på specs kan dette gjøre WP8 mer aktuelt, og med flere brukere kommer utviklere til å få mer fokus på WP8. Lenke til kommentar
TheMoose Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 "Det gikk mange spekulasjoner om hvorfor Nokia ikke slapp 808 PureView som en Windows-telefon, men i stedet benyttet den «brennende plattformen» Symbian. En av de mest populære teoriene omkring dette gikk ut på at Windows Phone rett og slet ikke støttet den massive kameraoppløsningen på 41 megapiksler." Nokia startet nok design prosessen på 808 før de gikk inn en avtale med Microsoft om å bruke Windows Phone. Så det er vel ikke bare å hive ut Symbian og legge inn Windows Phone i siste liten. Hvis de skulle hatt Windows Phone på den telefonen så måtte de nokk ha utsatt lanseringen. Det er nok derfor Windows versjonen ikke kommer før nå. Så vidt jeg vet så brukte HTC en egen dedikert bilde prosessor i Titan II, som var en WP7.5 telefon, det samme som 808 bruker. Så teknisk sett vil jeg tro en WP 808 ville vært mulig med WP7.5. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981734 Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 De burde heller bruke tokjerne versjonen av Snapdragon S4 Pro med to Krait kjerner på 1.7 GHz og en Adreno 320 GPU. Nokia Lumia 920T har denne i Kina men der er tokjerneren klokket på 1.5 GHz. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg