Cthulhu Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Stram opp, rens, skyll og spytt ut.Guide: Ti tips som gjør små bærbare sterkere (Ekstra) Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Ikke for å være negativ her nå, men denne artikkelen har ingenting å gjøre i en "ekstra" kategori å gjøre. Er på nivå med dinside og itavisen, og det finnes utallige nermest like artikkler på nettet, både på norsk, engelsk, og alle tenkelige språk du måtte ønske de på. 8 Lenke til kommentar
Vegitakicker Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Enig... Og tittelen høres ut som om man kan gjøre en svak bærbar til en kraftig bærbar, noe artikkelen ikke adresserer. 2 Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Elendig artikkel, skjønner ikke hvorfor denne er ekstra. Dere holder dessverre ikke det dere lover, Hardware.no! 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Vel, det kan fort bli med kun denne prøvetiden ser jeg 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Hva med å oppdatere drivere, strippe vekk unødvendige tjenester, oppgradere minne og kanskje en lettere overklokking? 1 Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Vel, det kan fort bli med kun denne prøvetiden ser jeg Gidder ikke å aktivere prøvetiden engang heller jeg, siden de krever VISA info osv for 1 mnd gratis. Skulle vært mulig å aktivere den prøveperioden uten å måtte registrere noen som helst betalingsinformasjon. Å når HW i tillegg kommer med sånne artikkler som dette som "ekstra", så gidder jeg i allefall ikke å støtte de i form av noen som helst betaling. 1 Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Ingen artikler i Ekstra forsvinner på grunn av at denne er lagt til. Man klager altså her på at man har fått en artikkel inkludert i prisen som ikke skulle vært inkludert? Så hva har man egentlig tapt som Ekstra-kunde? 2 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Har nok heller med å gjøre at folk forventer ett løft i kvaliteten, når det først kommer en ekstra artikkel. 2 Lenke til kommentar
unwill Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Ingen artikler i Ekstra forsvinner på grunn av at denne er lagt til. Man klager altså her på at man har fått en artikkel inkludert i prisen som ikke skulle vært inkludert? Så hva har man egentlig tapt som Ekstra-kunde? Det er ikke sant, HW har jo bare så mange ressurser til å skrive artikler, så at noen har brukt på å skrive denne så kan de ikke bruke på å skrive om annet. De har også lovet ekstra artikler hver dag, noe som betyr at de har som krav om å komme med ett per dag. Syns denne artikkelen ikke er interessant nok til å lokke meg over til å betale, men jeg er glad i HW og syns de er den beste norske som er på nettet i dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+152 Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 1. Bytt til et annet OS enn win8. 2. !!! 3. profit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå