Gå til innhold

Guide: Ti tips som gjør små bærbare sterkere (Ekstra)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke for å være negativ her nå, men denne artikkelen har ingenting å gjøre i en "ekstra" kategori å gjøre.

Er på nivå med dinside og itavisen, og det finnes utallige nermest like artikkler på nettet, både på norsk, engelsk, og alle tenkelige språk du måtte ønske de på.

• Liker 8
Lenke til kommentar

Vel, det kan fort bli med kun denne prøvetiden ser jeg :)

Gidder ikke å aktivere prøvetiden engang heller jeg, siden de krever VISA info osv for 1 mnd gratis. Skulle vært mulig å aktivere den prøveperioden uten å måtte registrere noen som helst betalingsinformasjon.

Å når HW i tillegg kommer med sånne artikkler som dette som "ekstra", så gidder jeg i allefall ikke å støtte de i form av noen som helst betaling.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ingen artikler i Ekstra forsvinner på grunn av at denne er lagt til. Man klager altså her på at man har fått en artikkel inkludert i prisen som ikke skulle vært inkludert? Så hva har man egentlig tapt som Ekstra-kunde?

Det er ikke sant, HW har jo bare så mange ressurser til å skrive artikler, så at noen har brukt på å skrive denne så kan de ikke bruke på å skrive om annet. De har også lovet ekstra artikler hver dag, noe som betyr at de har som krav om å komme med ett per dag.

Syns denne artikkelen ikke er interessant nok til å lokke meg over til å betale, men jeg er glad i HW og syns de er den beste norske som er på nettet i dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...