Psycho Dad Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 For det første vil jeg si: Dere på ok.no gjør en bra jobb som har tester og slikt. Det andre er: Jeg er ofte på LAN hver uke nesten er det noe jeg burde passe på med vannkjøling når det blir flyttet. F.eks. Ta av blokka til cpu,gpu og chipset? Og hvor stor er sjangsene for at f.eks. en slange ryker blir kuttet eller no sånn, faren min gjorde meg litt skeptisk til vannkjøling da når han nevnte noe om at slanger ryker eller detter av under trykk og slikt. Hvis de gjør det så blir jo PC-en totalvrak alt blir jo brendt. Hvordan burde jeg koble strømmen til pompa så den starter likt med resten. Pross og slikt. Lenke til kommentar
okidoki Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 sørg for å bruke kraftige gode slanger og slangeklemmer på alle koblinger... du klarer jo å få trykkluft systemer tette med slanger og koblinger... tviler på at du kommer over 10 bar i vanntrykk.... Lenke til kommentar
bensin16 Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 tenker på det samme.. kan det være lurt å ha 1/2" komplett vannkjøling? har bestillt meg The colorado.. mange "'s er det der? :] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå