Mascot68 Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 For å gjøre en lang historie kort, jeg har en enhet som ikke har mulighet til å ta opp selv, men som har video-ut. Det jeg er på jakt etter er en liten, batteridreven sak som kan ta opp til minnekort. Det er ikke noe krav at den har skjerm for å kunne se på det som er lagret. Prisen burde ligge under tusenlappen. Jeg har dog et problem med å finne noe passende. Google og jeg er ikke helt venner, for jeg finner bare ting med innebygd kamera, diktafoner, sentraler for overvåkingskamera osv. Det nærmeste jeg har kommet er en YouTube kommentar som fortalte om et lignende oppsett, og at han hadde betalt USD 40 eller så for den. Så det tyder på at det finnes noe der ute som ikke koster skjorta. Mitt kongerike for et tips som peker meg i riktig retning... Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Du trenger en sånn http://www.jpx.no/products/easycap-overfor-fra-vhs-til-pc-og-dvd og en veldig liten PC? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå