provolone Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Hei! Noen som vet hvor man kan få sotet vinduene på bilen i Bergen? Eller, evt gjøre det? Takker for alle svar:) Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Film er vel bedre enn gammeldags soting, billigere og. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Film ER vel gammeldags soting..? Det var da det jeg brukte for 15 år siden.. Lenke til kommentar
tole Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Fyr på en parafinlampe i bilen med dårlig lampeolje, så får du sotede vinduer Det enkleste er vel å få noen til å legge en film, men i utgangspunktet er det en dårlig ide. Sett deg også inn i reglene for dette sånn at du ikke risikerer trøbbel med politiet eller biltilsynet. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Å sote rutene selv er ganske vanskelig og krever mye øving og teknikk, men hvis du ser for deg at du kommer til å ha flere biler opp igjennom livet, så vil jeg påstå at det er investering å lære dette. På ebay finnes flere leverandører av sotefilm (i varierende kvalitet), du får også ferdig kuttet spesielt til din bil. Youtube er full av tips og triks for å få dette til 2 Lenke til kommentar
atwater Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Låner litt av denne tråden jeg, fant denne på ebay, er dette legit? 123 kr for 5 ruter hørtes litt for billig ut.. http://viewitem.eim.ebay.no/PreCut-Window-Tint-Film-For-0304-MercedesBenz-C32-AMG-4dr-5-VLT-Dark-Black/171031848271/item Og vil den passe til Mercedes Benz c200 2001 modell? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Jeg har bestilt denne til madammens bil. Håper på å montere ila uken, kan komme tilbake til hvordan det gikk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå