Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Interessert i jente med mange beilere

Anbefalte innlegg

Jeg lurer i grunn veldig på hvordan man kan gå frem for å vekke interessen hos en jente som er bortkjemt med oppmerksomhet, og har en flokk med gutter etter seg til en hver tid.

En slik jente har jeg gått på skole med over en periode og selvfølgelig har jeg, som sikkert halvparten av skolen, også blitt betatt av henne. Jeg se bra ut og har fått en del jenter interessert i meg på grunn av min litt mystiske og "effortlesse" væremåte. Jeg prøver å være litt hard to get og ikke gi en jente noe særlig mer enn det hun gir meg, selv om jeg kommer med noen hint inne i mellom.

Slik har jeg vært med denne jenten også, jeg ser gutt på gutt som gir henne alt for mye oppmerksomhet og ender opp med å gå skuffet tilbake. Hun har prøvd å flørte med meg noen ganger, og jeg har svart med samme mynt, men hun forventet vel at jeg skulle bli like ivrig som alle andre. Det gjorde jeg ikke, jeg prater med andre jenter også og tvinger meg selv til å holde meg fast selv om det jeg helst har lyst til er å prate mer og flørte med henne hele tiden.

Jeg føler hun ser veldig mye på meg, og flørter litt når vi først er i samtaler. Men hard-to-get metoden min har ikke samme effekt på henne som det har på en del andre jenter. På facebook er det null oppmerksomhet, ingen likes, kommentarer eller noen ting og hun tar sjelden intiativ til samtaler eller noe i hverdagen, selv om det ser ut til at hun har lyst.

Hvor i alle dager skal jeg gå videre fra dette? Jeg vet at hvis jeg gir henne noe særlig mer oppmerksomhet vil den lille interessen jeg føler hun har forsvinne.

Endret av Mos Def
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville bare ha sagt fuck it, å prøvd en siste gang med å eskalere skikkelig. Hvis hun da avviser deg er det ikke noe vits å fortsette å bruke tid på henne. Dette "spillet" pleier flere pene kvinner å drive fordi de nærmest ruser seg på valideringen de får av desperate menn (de som ikke forstår at det er mange andre pene, mere tilgjengelige damer der ute det er verdt å bruke tiden sin på).

• Liker 7
Lenke til kommentar

Step it up og spør om dere skal finne på noe, helst face-to-face så det er vanskeligere for henne å avvise deg. Det viser at du har guts og at du er alpha male, heller enn å være en tilbaketrukken beta som er redd for å bli avvist.

Lenke til kommentar

Prøv å finn ut om hu faktisk er interessert eller om hu flørter litt med deg bare for å få deg til å bekrefte det alle andre gjør hele tiden. At hun ruser seg på oppmerksomheten som en annen over her nevner. Stol på magefølelsen din

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Ikke la deg bli manipulert av hennes patetiske seksuelle makt. Det finnes nesten uendelige mange andre alternativer du kan velge enn henne. Jeg anbefaler deg å styre unna henne :)

Edit: syntaks error

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar

Styr unna. Det er helt jævlig å bli avvist. Selv erfart som 13-åring da vi først hadde en god tone, så indirekte avviste hun meg. Det var vondt...

Man kan ikke la være å satse fordi man er redd for å bli avvist. Tenk heller på hvilket hav av rike muligheter som åpner seg om man satser litt :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Styr unna. Det er helt jævlig å bli avvist. Selv erfart som 13-åring da vi først hadde en god tone, så indirekte avviste hun meg. Det var vondt...

Skal du gå hele livet med den holdningen? Plutselig blir du lam fra halsen og ned i en bilulykke, og da må du sitte resten av livet og tenke på alle de gangene du feiga ut fordi du var redd for å få et nei.

Lenke til kommentar

Hvordan kan jeg finne ut om hun er interessert hvis hun ikke viser det? Gidder ikke å "steppe up" for å bare gli inn i rekken av beilere hun har etter seg til en hver tid.

Nei, du har helt rett. Du gjør det mye bedre med å stå på sidelinja og vente til noe kanskje skjer et år frem i tid. Hun finner sikkert ingen andre på den tiden uansett, så sjansene dine er gode så lenge du bare venter lenge nok.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hvordan kan jeg finne ut om hun er interessert hvis hun ikke viser det? Gidder ikke å "steppe up" for å bare gli inn i rekken av beilere hun har etter seg til en hver tid.

Du må bare ta sjansen. Det er ingen annen måte å gjøre det på. Ønsker hun ikke å utvikle noe mer med deg så har du i det minste fått ett svar.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Men kan det være lurt at jeg viser henne mye interesse og for så og kutte ned på oppmerksomheten? Hvis jeg blottlegger meg totalt for henne kan jeg jo ikke få henne til å lure på om jeg er interessert eller ikke. Jeg vil vise at jeg er interessert, men ikke så desperat at hun kan tvinne meg rundt lillefingen. Vet i hvertfall at med jenter som gir meg for mye oppmerksomhet, kan jeg fort miste attraksjonen med. Det er vel det samme motsatt vei. Man vil jo ha det man ikke helt kan få.

Endret av Mos Def
Lenke til kommentar

Ikke gjør det så sinnsykt komplisert. Gå bort til henne når du ser henne på skolen (enda mer imponerende om det er blant hennes venner) og spør henne rett ut om hun vil dra på kino, ta en kaffe, møtes et eller annet sted, whatever. Dette er ditt aller beste scenario, for det viser at du gir deg en god faen i hva alle tenker, du gjør det du vil. Sier hun nei, si "ok" og snu deg og gå, som om det ikke betydde noe spesielt for deg.

Dette kommer til å la henne se at du ikke er redd for å ta sjanser eller drite deg ut, samt at det ikke er verdens undergang om hun sier nei. Hun vil da ikke tro at du forguder henne, bare at du synes hun er fin og at du kunne tenke deg å henge med henne.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Men kan det være lurt at jeg viser henne mye interesse og for så og kutte ned på oppmerksomheten? Hvis jeg blottlegger meg totalt for henne kan jeg jo ikke få henne til å lure på om jeg er interessert eller ikke. Jeg vil vise at jeg er interessert, men ikke så desperat at hun kan tvinne meg rundt lillefingen. Vet i hvertfall at med jenter som gir meg for mye oppmerksomhet, kan jeg fort miste attraksjonen med. Det er vel det samme motsatt vei. Man vil jo ha det man ikke helt kan få.

Er du sikker på at du ikke gir henne egenskaper du har i deg selv og som du er redd for å bli utsatt for? Det er ikke uvanlig å gjøre det..

Det er også mulig å finne en mellomvei mellom å være en kald drittsekk og å erklære din kjærlighet for så å ''pop the question''.

Lenke til kommentar

Det er godt mulig jeg gjør det. For når jeg prøver å sette meg inn i hvordan andre tenker så tar jeg ofte utganspunkt i hvordan jeg ville reagert i gitte situasjoner, men det at hun er bortkjemt på oppmerksomhet er et faktum som alle ser.

Ok, skal prøve å spørre om hun vil bli med på noe neste gang jeg føler vi har en god flow i praten vår.

Lenke til kommentar

Eit godt tips: Sats heller på eit forhold der jenta er interessert i deg, enn der berre du er interessert i jenta. Altså: Dropp denne jenta før du verkeleg kastar deg uti søla.

Når man ikke har vist tydelig interesse så kan man ikke forvente at hun skal vise det tilbake. Kanskje hun faktisk er interessert. Hvis du leser førsteposten så legg også merke til at de flørter begge med hverandre.. det KAN være tegn på interesse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...