notorled Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Jeg får svart skjerm når jeg skal starte opp pcen, Jeg har bytta gfx kort, cpu og ram men det funker fortsatt ikke, har absolutt ikke skjermbilde. Viftet og alt går rundt, chipset vifta virker, cpu vifta, 2 kabb.vifter. har slitt med dette i 2mnd.er nå og er temmelig lei det. Har også prøvd annen monitor.... Redigert: har resetta CMOS Har noen et eller to forslag? Takk! Lenke til kommentar
Cain_85 Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 HAr du resetta CMOS?.. det kan være årsaken.. hvis du har klokka eller no... dra ut dip-switchen som "sletter" CMOS i et par sekunder.. du finner hvilken det er i manualen til hovedkortet :wink: husk å sette den inn igjen før du reseter da.. Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Hovedkortet er nok ødelagt. Skjedde med meg og en gang. Lenke til kommentar
phsyco Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 vil tippe det er enten HK eller PSU, prøv med en annen PSU... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå