barentshavet Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 (endret) Hei! Jeg sitter her og tenker på hvordan jeg skal utnytte pengene mine mest mulig for å få nok og gjerne litt variert form for alkohol til Hovefestivalen. La oss si at jeg har rundt 1500. Eller er det for lite? Jeg vil gjerne ha noe billig hvitvin på kartong, pils på boks og kanskje noe litt sterkere i små mengder. Jeg har ikke vært på Hove eller noe lignende før så sliter litt med å tenke hva som er nok og hva jeg burde ta med. Skal tross alt være der alle dagene fra festivalvors til siste dag. Altså blir det en del konsumering ila dagen. Det viktigste for meg er at det jeg kjøper skal være billig og være nok for et par dager på festival. Noen ideer og tips til forskjellige drikkevarer som jeg kan kjøpe? Hva er dine erfaringer? Takker! Endret 18. juni 2013 av useriøst Lenke til kommentar
Han Far Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Jeg drikker nesten ikke på festival og fester heller til sju hver dag. Synes den strategien virker bra. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Kjøp masse CB øl på boks, billigere og smaker bedere enn tuborg. Kjøp lys sprit og bland det godt ut med blandevann ( full blir du uansett og på festival har du god tid) bruk heller 2000 kr på drikke og ikke 1500kr. husk og skjenk spriten over i plastflasker. Skal også muligens på Hove i år Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Det eneste som smaker dårligere enn CB er vel frostvæske, og det dør man av. 2 Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Har ikkje sjølv vært på Hove, men eg rekner med at den er omtrent slik som andre festivaler. For det fyrste så må du nesten tenke over kor mykje du vil drikke på campen og kor mykje du vil drikke inne på sjølve festivalområdet. Det er sjølvsagt dyrare å kjøpe drikke inne på festivalområdet, men eg rekner med at du kjem til å kjøpe ein del øl likevell. Eller planlegger du å farte fram og tilbake mellom konsertane og campen for å drikke heile dagen/kvelden? Jo meir du drikker innen på området jo meir må du legge av på budsjettet. Nå er det ikkje så lenge til festivalen starter, men du har framleis tid til å sette eit vinsett. Då får du litt over 20 liter med vin som du kan fylle over på plastflasker til ein billeg penge. PS; Tenk også over korleis du har tenkt å oppbevare alkoholen under festivalen. Skal du sove i telt? Dersom du har store mengder med drikkevarer ståande så kan du rekne med litt svin i form av at folk bommer ei flaske med deg eller at dei rett og slett stjel ei flaske. Av denne grunn så kan det være fordelaktig å kjøpe nokre flasker med sprit som du har med deg, og at du heller sattser på å kjøpe inn øl på dagligvarebutikken kvar dag etter behov. Lenke til kommentar
Han Far Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 PS; Tenk også over korleis du har tenkt å oppbevare alkoholen under festivalen. Skal du sove i telt? Dersom du har store mengder med drikkevarer ståande så kan du rekne med litt svin i form av at folk bommer ei flaske med deg eller at dei rett og slett stjel ei flaske. Dette er veldig sant. Opplevde en gang, riktignok på en annen festival, at det var en gjeng som gikk rundt mens headlinerne spilte og stjal drikke fra teltene til folk. Jeg låser alltid mitt med hengelås, så de nøyde seg med å rive opp teltpluggene og ta en flaske portvin som jeg hadde vært dum nok til å legge i forteltet. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Det eneste som smaker dårligere enn CB er vel frostvæske, og det dør man av. Haha morsomm du CB er for mannfolk som kan øl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå