ozzyk Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Etter at jeg fjerna plomba går motoren varm etter 20 min kjøring ca. og jeg har ikke skiftet dyse enda, så regner med at det blir i orden etter at jeg skifter dyse..? Hvilken dyse anbefaler dere? rundt 80? Har mm. noe å si når man velger dyse? Og til slutt.. hva er PWK-dyser? Lenke til kommentar
Mr.Patro Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Når du fjernet plomberingene sørget du for at mopeden trenger mer bensin og luft, og ved at du ikke øker mengden bensin, går den varm. For mye luft=går varm, høy sjanse for å skjære. For mye bensin=Går urent, sliter med å få på noe turtall. dysing kommer litt ann på hvilken forgasser du har, og hva som står i fra før. skjekk det først du mm. har mye å si for dysene, da dette har med hvor de passer, du skal nok ha 6 mm. PWK-dyser er dyser til PWK forgassere, i likhet med dellorto-dyser til dellorto forgassere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå