Westen Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 (endret) Når jeg skal koke bruker jeg en gassbrenner i titan. Veier en 45-gram (1/5-del av Primus Omnilite TI) og passer rett i en liten turkopp, da har du et komplett kokesett. Nå er ikke denne noe for å ha i bilen eller koke suppe til en hel familie, men for å lage deg en kopp kaffe eller koke porsjonssuppe på tur er den helt perfekt. Flott også som backup-brenner da den ikke veier noen ting og tar null plass. Fire maple lettvektsbrenner hos allrando.no. De spesialiserer seg på lettvektsutstyr og turprodukter i titan. Nå fokuserer jeg på å ha minst mulig vekt i sekken når jeg går på tur. Om man ikke har prøvd, det er utrolig hvor mye lettere det er å gå i fjellet når man totalt drasser på 10-15kg mindre totalt i sekken. Var veldig skeptisk til lettvektstankegangen, men etter å ha gått i Besseggen med en kamerat i fjor sommer så jeg raskt hvor mye mer sliten jeg ble enn han, selv jeg som er sprekere Endret 24. april 2015 av Westen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå