theobvious Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Noen som vet om noen steder jeg kan få kjøpt en ganske så god musematte for 50,- ? Eller kanskje noen gir bort i størrelsen: 32*27? Lenke til kommentar
Web King Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Poster en link til "Prisjakt" så kan du titte selv: http://www.prisjakt.no/search.php?s=musematte&view=m#t-raw Lenke til kommentar
wassup Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Denne så ganske brukbar ut, og koster 69 kr. Uavhenging hvor du bestiller fra: Greit å bestille fra et sted som har gratis frakt; ellers blir fort frakta dyrere enn musematta sjøl Lenke til kommentar
theobvious Skrevet 18. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2013 Denne så ganske brukbar ut, og koster 69 kr. Uavhenging hvor du bestiller fra: Greit å bestille fra et sted som har gratis frakt; ellers blir fort frakta dyrere enn musematta sjøl Takk, vet du om hvordan man sjekker om musamatta er glatt eller sånn digg som på en måte stoff? For jeg hater glatte Likte den du fant men må vite om den er GLATT:p Lenke til kommentar
wassup Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Takk, vet du om hvordan man sjekker om musamatta er glatt eller sånn digg som på en måte stoff? For jeg hater glatte Likte den du fant men må vite om den er GLATT:p Det står at den er myk og presis, noe som kjennetegner "rue" musematter. Musematter i sånn 200 kroners-klassen og oppover har gjerne to sider; en for hastighet og en for presisjon. Tommelfingerregel: Myk=ru, Hard=glatt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå