Guybrush Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Hmm. Jeg svarer da også på faktura spørsmål.... (altså innvalg Faktura) Lenke til kommentar
Fraction Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Hmm. Jeg svarer da også på faktura spørsmål....(altså innvalg Faktura) Tenkte ikke på deg Guy. Siktet mot de folkene på forumet her som er så dumme at de tror det er Lindorff de kommer til når de ringer support. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Her er det noe som ikke stemmer. Du kommer klart til forskjellig kundeservice hos feks Tiscali og Tele2. Det vet jeg. Hvis det faktisk skulle være slik at du kommer til samme sted, må det være et gigantisk spill for galleriet som foregår. Nei det tror jeg ikke på, så galt kan det ikke være :o Lenke til kommentar
enden Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Der er selvfølgelig ikke vanskelig å finne ut hvilket nr som er ringt, altså hvilket firma kunden forventer å komme til. På bakgrunn av dette kan kundebehandleren gå inn i ulike roller. Lenke til kommentar
bert Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Hei Jeg jobber for support på Tele2, og jeg sitter i Fredrikstad Vi tar oss også av Faktura spørsmål, men saker som har gått til inkasso, går nok kanskje til Lindorff... Det vet jeg ikke... Med andre ord, har du inkassosak på deg, så er det stor sjanse for at Lindorff tar saken, men poenget er jo at det letteste bare er å betale regningene Det pleier hvertfall jeg å gjøre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå