Niklasp Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Ekspertene jubler over Macbookens ekstreme batteritid.Dommen: Macbook Air 2013 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 (endret) Hadde håpet på bedre skjerm... Min gamle Macbook pro fungerer fremdeles, selv om batteriet snart ikkje orker mer. Håper den gamle macen min orker å vente på neste generasjon Air. Endret 18. juni 2013 av Mannen med ljåen 1 Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Man skjønner jo det når man ser på skjermen... 2 Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 En mer høyoppløst skjerm krever mer GPU, mer baklys og en kraftigere CPU, ergo går batterilevetiden ned. Apple er kjent for å prioritere én eller to ting som de skal være aller aller best på i produktene sine, og i Air er det åpenbart batteritid og størrelse som gjelder. 3 Lenke til kommentar
MrL Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 (endret) En mer høyoppløst skjerm krever mer GPU, mer baklys og en kraftigere CPU, ergo går batterilevetiden ned. Apple er kjent for å prioritere én eller to ting som de skal være aller aller best på i produktene sine, og i Air er det åpenbart batteritid og størrelse som gjelder. Joda, men på en annen side ville ihvertfall ikke jeg betalt over 9000 kroner for en PC i 2013 med dårligere oppløsning enn mobilen min.. Endret 18. juni 2013 av MrLG 3 Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Hadde håpet på bedre skjerm...Min gamle Macbook pro fungerer fremdeles, selv om batteriet snart ikkje orker mer.Håper den gamle macen min orker å vente på neste generasjon Air. Eventuelt kan du vente på neste gen. MBP som antakelig kommer i januar. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Det er vel Haswell som skal gis mye av skylden for den forbedrede batteritiden. Så man vil jo få mange andre maskiner med Haswell og andre OS snart. Fin utvikling er det uansett. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 (endret) Ja, jeg kan jo kjøpe Pro, i stedet for Air. Da får jeg bedre skjerm, men den er ikke like tynn. Dessuten koster Pro mer enn Air. Blir spennende hva slags batteri Pro får. Håper det blir like bra som Air sitt. Endret 19. juni 2013 av Mannen med ljåen 1 Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Jeg har nå gått fra Macbook Air 2012, og over på 2013 utgaven med Haswell. Må si jeg merker forskjell på smidighet, ssd hastighet osv. Og sist men ikke minst batteritiden! Helt utrolig faktisk. Jeg klarer meg mer en nok med Air til normalt bruk, og skal man gjøre noe mer tyngre får man heller gå over på stasjonært. Lenke til kommentar
Ping7 Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Hadde jeg skulle kjøpt laptop i dag så hadde det blitt en Air på meg. Men jeg får nok slite med HPen min litt til. Skal vurdere Air igjen når de kommer med litt høyere oppløsning på skjermen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg