gunnarholter Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 jeg er en mann som har vært i et forhold med ei jente i 2 og et halvt år. jeg er veldig glad i henne, men jeg sliter en del pga. sjalusi. hun har omtrent bare guttevenner, som både er ekser og bekjente.hun har vært utro før, men det var ikke med meg. jeg blir veldig frustrert når jeg tar opp sjalusi problemene, for da kommer det alltid en frase som: jeg føler meg fanget når du tar opp dette for da kan jeg ikke ha kontakt med noen gutter. det er greit for meg at hun har kontakt med noen gutter, men noen av de er jeg veldig usikre på og jeg blir også usikker på om hun skjønner hvor såret jeg blir. noen som har noen ideer eller tanker på dette? Lenke til kommentar
gunnarholter Skrevet 18. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2013 you think? Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Jepp. Beste måten å ødelegge ett forhold på er å oppføre seg slik at partneren føler seg ufri. Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Du må ta ett valg. Enten bør du telle til 100 og overse sjalusien, stole på henne - Eller rett og slett ta det valget at du ikke stoler på henne og at hun ikke er den rette for deg. 1 Lenke til kommentar
gunnarholter Skrevet 18. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2013 ja, sjalusi kan ødelegge veldig. men når hun også i tillegg vil ha kontakt med en som hun påstar at han kjenner henne best , og hun forstår han veldig godt, og har blant annet delt en sex fantasi som hun og jeg hadde sammen,er det drøyt jeg reagerer da? Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Så lenge ho er åpen om det og forteller deg alt, og det ikkje skjer noe mere enn at de er venner så må du respektere det ja. Dersom ho ikkje forteller deg alt så kan du reagere. Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Dette er veldig individuelt, noen takler det og noen takler det ikkje. Eg er en som ikkje takler det så bra. Gamle venner av hun kan hun sitte på fanget til , snakke på face, sende snap til osv uten at eg reagerer. Men med engang det kommer en ny fyr inn i bildet så kommet klumpen. Og det er egentlig pga eg ser ikke behovet for å stifte nye bekjentskaper med det motsatte kjønn. At de snakker osv på byn o.l går selvfølgelig helt fint, men med engang de begynner på facebook mener eg drt blir feil.. Men som de andre sier, sjalusi dreper forhold og du får gjøre som meg og det er å forsøke å leve med det, klarer du ikkje så er det bare en utvei. Ingen skal kobtrollere andre, da er det bedre å gjøre det slutt.. Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Hvis du har gjort klart hvor du står og hun ikke respekterer det - som å dele deres private fantasier med andre .... da hadde jeg sagt farvel. 1 Lenke til kommentar
gunnarholter Skrevet 18. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2013 ja, enig der . dette facebook greiene er ikke alltid så positivt. jeg er livredd for å miste henne, jeg har sagt det jeg mener til henne. at sjalusi er noe jeg sliter med(noe kanskje grunnen er at hun har vært utro tidligere med en annen partner) dette vil ikke skal skje meg og, og han hun var utro med har hun ennå kontakt med. og er livredd for at de skal møtes.. huff. dette er slitsomt Lenke til kommentar
gunnarholter Skrevet 18. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2013 ja, det var det jeg tenkte først og. men da sa hun at dette bare var et slags "prosjekt" hun driver med. for hun skal nemlig skrive bok, og trenger dermed dele VÅR fantasi med andre? Lenke til kommentar
vidor Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Virker som hun er litt usikker på seg selv og bruker sjalusi for å føle at du bryr deg. Det er som regel en veldig dårlig strategi. Enig med Dragavon ang. hvor lite smart dette er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå