Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

jeg er en mann som har vært i et forhold med ei jente i 2 og et halvt år. jeg er veldig glad i henne, men jeg sliter en del pga. sjalusi. hun har omtrent bare guttevenner, som både er ekser og bekjente.hun har vært utro før, men det var ikke med meg. jeg blir veldig frustrert når jeg tar opp sjalusi problemene, for da kommer det alltid en frase som: jeg føler meg fanget når du tar opp dette for da kan jeg ikke ha kontakt med noen gutter. det er greit for meg at hun har kontakt med noen gutter, men noen av de er jeg veldig usikre på og jeg blir også usikker på om hun skjønner hvor såret jeg blir.

noen som har noen ideer eller tanker på dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja, sjalusi kan ødelegge veldig. men når hun også i tillegg vil ha kontakt med en som hun påstar at han kjenner henne best , og hun forstår han veldig godt, og har blant annet delt en sex fantasi som hun og jeg hadde sammen,er det drøyt jeg reagerer da?

Lenke til kommentar

Dette er veldig individuelt, noen takler det og noen takler det ikkje.

Eg er en som ikkje takler det så bra.

Gamle venner av hun kan hun sitte på fanget til , snakke på face, sende snap til osv uten at eg reagerer.

Men med engang det kommer en ny fyr inn i bildet så kommet klumpen.

Og det er egentlig pga eg ser ikke behovet for å stifte nye bekjentskaper med det motsatte kjønn.

At de snakker osv på byn o.l går selvfølgelig helt fint, men med engang de begynner på facebook mener eg drt blir feil..

Men som de andre sier, sjalusi dreper forhold og du får gjøre som meg og det er å forsøke å leve med det, klarer du ikkje så er det bare en utvei.

Ingen skal kobtrollere andre, da er det bedre å gjøre det slutt..

Lenke til kommentar

ja, enig der . dette facebook greiene er ikke alltid så positivt. jeg er livredd for å miste henne, jeg har sagt det jeg mener til henne. at sjalusi er noe jeg sliter med(noe kanskje grunnen er at hun har vært utro tidligere med en annen partner) dette vil ikke skal skje meg og, og han hun var utro med har hun ennå kontakt med. og er livredd for at de skal møtes.. huff. dette er slitsomt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...