Niklasp Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Android-tema har latt seg inspirere av Apples iOS 7.Nei, dette er ikke en iPhone Lenke til kommentar
VH97 Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Samsung da! Trenger ikke å herme til Apple. Lenke til kommentar
kenspo Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Samsung da! Trenger ikke å herme til Apple. giddet å sette deg inn i artikkelen, så hadde du skjønt at dette ikke er Samsung da. Skjerpings. 2 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Samsung da! Trenger ikke å herme til Apple. Selv om det er illustrert på en samsung telefon så er det ikke samsung sitt verk. Android er åpent vettu 2 Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Enklere å bare bruke en IOS-launcher som f.eks Espier launcher https://play.google.com/store/apps/details?id=mobi.espier.launcher&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsIm1vYmkuZXNwaWVyLmxhdW5jaGVyIl0. Lenke til kommentar
bkae Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Drøm videre Andriodrids, dere vil ALDRI få oppleve et like velfungerende OS som vi Applebrukere. Aldri! Punktum finale, og dett var dett :-) Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Drøm videre Andriodrids, dere vil ALDRI få oppleve et like velfungerende OS som vi Applebrukere. Aldri! Punktum finale, og dett var dett :-) Ser jo at det er et håpløst forsøk på trolling, men hvorfor må det være alltid være applebrukere på den ene siden og androidbrukere på den andre? Selv bruker jeg både android og ios om hverandre, og kunne ikke vært mer fornøyd, men det blir vel for vanskelig for visse forumbrukere. Lenke til kommentar
bkae Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Drøm videre Andriodrids, dere vil ALDRI få oppleve et like velfungerende OS som vi Applebrukere. Aldri! Punktum finale, og dett var dett :-) Ser jo at det er et håpløst forsøk på trolling, men hvorfor må det være alltid være applebrukere på den ene siden og androidbrukere på den andre? Selv bruker jeg både android og ios om hverandre, og kunne ikke vært mer fornøyd, men det blir vel for vanskelig for visse forumbrukere. Litt tullete av meg å tøyse med slikt ja. Men jeg synes det er noe koselig over denne rivaliseringen :-) Uanz så er det viktigste at vi liker dingsene vi har. Dette være seg Android, iOS, eller Windows :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg