Kurt Lekanger Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Flaggskipet Huawei P6 skal ta opp kampen mot Samsung.Huawei har lansert verdens tynneste smartmobil Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 (endret) Hjelper ikke når telefonen "bare" har HD skjerm og 2000 mAh batteri. Vil heller ha tykkere telefon og større batteri Endret 18. juni 2013 av Mr. Lurk 6 Lenke til kommentar
Seon-Ho Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Bare nevner det. I faktaboksen: Størrelse: 132,7 x 65,5 x 6,2 mm mm Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 "ligner på 4s" Med 4,7" skjerm ligner den nok mer på en stue-tv enn en telefon. 2 Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Hva i all verden er de skjøtene i metallkanten til hvis den ikke fungerer som antenner? Lenke til kommentar
crappkid Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Fin telefon, men vil bare si at dette langt ifra er verdens tynneste smarttelefon..Umeox X5 er bare 5.86 mm tynn.. 1 Lenke til kommentar
crappkid Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 "ligner på 4s"Med 4,7" skjerm ligner den nok mer på en stue-tv enn en telefon. Dette er en troll ikke sant? Hvis ikke, så burde du kanskje oppdatere deg litt.. 4 Lenke til kommentar
J0lle Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Fin telefon, men vil bare si at dette langt ifra er verdens tynneste smarttelefon..Umeox X5 er bare 5.86 mm tynn.. Umeox X5 er fremdeles ikke lansert, så Huawei har lansert verdens tynneste telefon. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 ARGH! Hvorfor lærer ikke produsentene? jeg vil ha større batteri, så jeg slipper å lade telefonen hele tiden! Ikke mindre batteri..... 2 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 (endret) Jeg bruker min smarttelefon hele tiden. Godt batteri er mye viktigere enn at den er tynn. Jeg har Xperia. Z , og tar med laderen på jobben for sikkerhets skyld. Telefonen min støtter 4g, men jeg tør ikke å aktivere det pga strømforbruket. Jeg vil kun aktivere 4g når 3g-nettet er overbelastet og tregt. Det kan være på stedet med store folkemasser det alle bruker mobilen samtidig. Endret 18. juni 2013 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Dette er en troll ikke sant? Hvis ikke, så burde du kanskje oppdatere deg litt.. Joda, delvis troll. Men disse toppmodellene begynner å bli tåpelig store. Jeg skjønner ikke hvorfor det har blitt statussymbol å ha en 5" i lommen. Er det virkelig mer brukervennlig? 1 Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Ta opp kampen mot Samsung... med fjorårets spesifikasjoner? Lykke til! Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Dette er en troll ikke sant? Hvis ikke, så burde du kanskje oppdatere deg litt..Joda, delvis troll. Men disse toppmodellene begynner å bli tåpelig store. Jeg skjønner ikke hvorfor det har blitt statussymbol å ha en 5" i lommen. Er det virkelig mer brukervennlig? Etter halvannet år med en Galaxy S3: Ja, det er mer brukervennlig Om det er et statussymbol eller ikke gir jeg blanke i. 1 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 (endret) Jeg gikk fra Samsung Galaxy S2 til Sony Xperia Z. Større skjerm med HD-oppløsning var en merkbar forbedring, når jeg surfer på nettsider som ikke er mobiltilpasset. Jeg gir blanke i statussymboler. Jeg vil ha den telefonen som passer best til mitt bruk, og det har jeg kjøpt. Nå har jeg en telefon som såvidt jeg kan skjønne er "god nok". Nå trenger jeg ikke større skjerm med høyere oppløsning, mer RAM eller raskere prosessor. Min neste telefon skal ha merkbart bedre batteri, og gjerne en skjerm som er mer synlig i solskinn. Mer ytelse trenger jeg ikke, såvidt jeg kan skjønne. Endret 18. juni 2013 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Ser ikke helt hva som er poenget med denne telefonen? Med mindre den er BILLIG! Da snakker jeg om under 3000,- Den har svakere kamera Svakere maskinvare Svakere batteri Lavere skjermoppløsning Mindre lagringsplass osv Enn toppmodellene til sony/samsung/htc, som kan plukkes opp for rundt 4000,- +/- om man er prisbevisst og følger med på kampanjer. Likevel lanseres den som en toppmodell? Alle telefoner som er under centimeteren tykke er tynne nok for min smak Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Etter halvannet år med en Galaxy S3: Ja, det er mer brukervennlig Om det er et statussymbol eller ikke gir jeg blanke i. Jeg ser jo nytten når man surfer på nettet og for enkelte som sliter med skjermtastatur. Men brorparten av tiden er 5 tommer enten helt unødvendig, eller mindre brukervennlig. For eksempel når man: Har den i lommen, ringer, lytter til musikk/podcast/lydbok, og generell app bruk(yr, snapchat, quizbattle, wordfeude osv). Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 (endret) Når det gjelder skjermstørrelse, så er større bedre. Dvs inntil den blir ubehagelig å holde i en hånd når man skal ringe. En smarttelefon er tross alt i stadig større grad i bruk som surfeenhet og da er realestate utrolig viktig. Jeg har 5" skjerm nå, men må si at Note 3 frister veldig. Da får man plutselig en phablet som fyller en langt større nisje. Men man må selvsagt selv vurdere hva man bruker telefonen til og egen komfortsone når det gjelder grep osv. Men ikke tro at ens eget behov betyr at andres er "idioti". EDIT: Typo Endret 18. juni 2013 av Jan Skrotnes 1 Lenke til kommentar
Tinkerer Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Etter halvannet år med en Galaxy S3: Ja, det er mer brukervennlig :)Om det er et statussymbol eller ikke gir jeg blanke i.Jeg ser jo nytten når man surfer på nettet og for enkelte som sliter med skjermtastatur. Men brorparten av tiden er 5 tommer enten helt unødvendig, eller mindre brukervennlig. For eksempel når man: Har den i lommen, ringer, lytter til musikk/podcast/lydbok, og generell app bruk(yr, snapchat, quizbattle, wordfeude osv). Kommer helt an på bruken. For ditt bruksmønster kan det nok være en fordel med liten skjerm. 99% av tiden jeg bruker mobilen går til mail+annet kontorstuff, surfing og spill. Da setter jeg pris på hver tomme jeg kan få. Har selv en Note 2 med 5.55" skjerm og det eneste jeg har å utsette på den er at den ikke er en tomme større. 1 Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Hands on video: http://www.engadget.com/2013/06/18/huawei-ascend-p6-hands-on/ Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 (endret) Ganske imponerende stort batteri i forhold til størrelsen, synes nå jeg. I praksis har denne alle de samme spesifikasjonene som en S III, med 5% mindre batteri, men den er nesten 30% tynnere. Likevel må den etter min mening være vesentlig billigere enn en nexus 4 for at den skal være verdt pengene. Endret 18. juni 2013 av EirikLF Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg