Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har nå hatt en datamaskin i en del år nå, og nå som Battlefield 4 snart er på vei. Da trengerjeg en ny datamaskin for å kunne kjøre det bra.

Problemet er at jeg ikke kan noe om datamaskiner og programvare. sist kjøpte jeg bare en ferdig pc. No vurdere jeg å bygge en datamaskin. Og de anbefalte pc kravene til å kjøre battlefield 4 er:

- 64 bit (32 bit not supported)

- Dx10 or Dx 11 GPU with 1+GB of RAM, Dx 11 highly recommended

- 25GB HDD free space required

- Latest Origin version required

Og derfor lurer jeg på hva som er viktig når man bygger en stasjonær pc. Og hva deler jeg bør ha. Hvilken prisklasse kommer man opp i da?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt offtopic for tråden, men ja det er ikke bekreftet at de ikke vil støtte win8 i fullversjonen.

Det er bare ikke bekreftet at de vil støtte heller...

De KAN ikke lavær å støtte Win8, det er jo helt sykt idoti og å skyte seg selv i foten, alle 7 brukere må oppgradere før eller siden (til 8 eller senere releaser), så å ikke støtte det nyeste har jeg forbanna liten tro på skjer....

Til TS:

De fleste bærbare til rundt 8-10k støtter BF3 og dermed BF4, spørsmålet koker ned til FPS og hvor grafikkhore du er, skal du ha 120FPS på Ultra må du ut med en SLI løsning (to grafikkkort), mens en 660Ti holder om du kjører Low + 120FPS vil jeg tro...

Hvor mye som dataHarald sier vil du ut med?

Endret av Rattata12
Lenke til kommentar

De KAN ikke lavær å støtte Win8, det er jo helt sykt idoti og å skyte seg selv i foten, alle 7 brukere må oppgradere før eller siden (til 8 eller senere releaser), så å ikke støtte det nyeste har jeg forbanna liten tro på skjer....

Så sannsynlig er det nok ikke, men jeg kommer ikke til å skaffe meg win8, 2måneder var nok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...