anonymus94 Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Hei. Her om dagen oppdaterte jeg min iphone til iOS 7. Fant ut at den tømte batteriet og at Wifi har sluttet å virke. SÅÅÅÅ da tenkte jeg at negradering burde være enkelt og greit. Problemene er: 1. Den tok en ny sikkerhetskopi i iOS 7 gjennom icloud så nå kan jeg ikke gjennopprette den. Hvordan finner jeg de eldre? 2. Wifi stoppet å virke under iOS 7 og når jeg nedgraderte så virker den forsatt ikke. WHAT TO DO? X( vet ikke om tråden er plassert riktig når jeg ikke fant noe annet sted som passet. Så admin.... bare å flytte den dit dere mener den hører til hvis dette er feil Lenke til kommentar
turbo911 Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Ios 7 er fortsatt bare en beta versjon. Så det er noen bugs Lenke til kommentar
anonymus94 Skrevet 25. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2013 Ios 7 er fortsatt bare en beta versjon. Så det er noen bugs Fant ut et , men det som ikke ga noen logikk var at, når jeg satt telefonen i gjennopprettings modus og ned graderte til iOS 6 så ble ikke problemene fikset. Var innom Eplehuset og der virket Wifien ha de testet telefonen der. Har nå prøvd å koble til 3-4 forskjellige routere men det virker ikke. Selvsagt så virket det i Eplehuset når de hadde Eple router. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå