LiseBettina Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Vi fikk en uventet slutt på helgens StarCraft II-turnering. David slo Goliat i DreamHack Open Summer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Jeg så finalen på SVT1. Jeg tror det er første gang jeg har sett noe sånt på en tradisjonell TV kanal. Fin match forøvrig. Lenke til kommentar
hubar Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 De har sendt det noen ganger på SVT2 tidligere. Irriterende at JD klarte å kaste bort game 3, om han hadde brukt mutaliskene defensivt så hadde han kunne tatt ut immortal/sentry unitene til StarDust. Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Dette Dreamhacket her var et av de beste med flere gode serier. LifevsSjow i siste kampen vinn eller forsvinn for begge. Sjow holder på å vinne men så har han ikke produksjonen til å ta nådestøtet, så kommer mutas over produsjonen hans. Super intens kamp. 1 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Jeg så finalen på SVT1. Jeg tror det er første gang jeg har sett noe sånt på en tradisjonell TV kanal. Fin match forøvrig. Har ofte vært Starcraft kamper på Eurosport kanalen iallefall.. Men bra at det blir mer esport på TV, det liker vi.. På sommern er det jo ikke annet enn en haug av folk som løper etter en ball.. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Dette Dreamhacket her var et av de beste med flere gode serier. LifevsSjow i siste kampen vinn eller forsvinn for begge. Sjow holder på å vinne men så har han ikke produksjonen til å ta nådestøtet, så kommer mutas over produsjonen hans. Super intens kamp. Indeed, helt vill kamp, spesielt Game 3. Vods: Game 1 Game 2 Game 3!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå