Saitekz Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Heisann, det e sikkert en plass man skal spørre om detta, men fikk ikje tell å skrive ett nytt forum nån andre plass en hær.... Mitt sprøsmål e som så. Æ har kjøpt Arma 2 arrow head. og lasta ned Days før online gaming. Arma 2 går heilt fint å spille, ingen lagg. Men Days.. elendig! det e ikje internetten, å fps e god, å Days e ikje et spell som e krevanes.. Det som skjer e at når spelle starte, så kan det fyngere 100% prikkfritt. i 1-2 min, så får den (lagg attack) som æ kalle det. hadde det vært internettn så hadde æ sett zombian å andre onlinespillere som fløtta sæ hakkevis.. men alt går liksom i slow... vældig irriteranes.. har skjekka Cpu å temp alt når detta (lagg attacke) kommer. men alt ser ut tel å være i orden... Data info: Klassifisering : 5.9 Prosessor : Amd phenom !! X4 955 processor 3.20Ghz Ram: 4 gig Kjøre 64-biters opr..s skjermkort : Gts 250 1 g. Håpe nån veit ka som e probleme. har prøvd å leite på nett men finn liksom ikje nokka.. Mvh : Einar Lenke til kommentar
code Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 (endret) Tror jeg snakker for mange når jeg sier at det hadde vært lettere å lese teksten din hvis den var på bokmål. Arma & DayZ er ganske krevende spill, min setup Benchmarker cirka dobbelt av hva din data gjør, og jeg sliter med spillene på medium. Spillene er veldig CPU heavy, og derfor sliter spill litt ekstra iforhold til hva de er vant med. Du kan også kjøre pingtest.net for å se om du har package loss på linjen din, som ellers er vanskelig å oppdage. Er du sikker på at du alltid har god fps? evt. hvor mye fps ligger du på? Off-topic, tror vel også at threaden er litt feilpassert^^ Endret 18. juni 2013 av Ares NOR Lenke til kommentar
Saitekz Skrevet 18. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2013 (endret) Beklager dialekt skriving, dårlig uvane.. Arma 2 arrow head krever mere en Days? grafikk messig ivertfall? hadde en kompiss på besøk som sjekket Fps og en del andre ting og sa alt var i orden. jeg skal sjekke det nå snart. Dette er første gang jeg er på denne siden. hvordan starter jeg en nytt forum en annen plass? . Har prøvd og spille på low" alt av instillinger helt nede. men samme skjedde. flyter 100% men så får den (lagg attack) varer i 1-2 min så flyter det igjen. sån fortsetter det. Endret 18. juni 2013 av Saitekz Lenke til kommentar
code Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Du venter til veileder eller moderator flytter threaden din, ikke så mye du får gjort. Er litt vanskelig å vite hva det kan være, men hadde oppdatert skjermkort drivere, også fulgt med på CPU og GPU temperatur og load, for å se hvordan de oppfører seg, evt. om noen av dem klokker ned pga temperatur eller lignende. Lenke til kommentar
Saitekz Skrevet 18. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2013 okei, takk før hjelpa så langt da får jeg vente da.. Lenke til kommentar
Sprokket Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Beklager dialekt skriving, dårlig uvane.. Arma 2 arrow head krever mere en Days? grafikk messig ivertfall? hadde en kompiss på besøk som sjekket Fps og en del andre ting og sa alt var i orden. jeg skal sjekke det nå snart. Dette er første gang jeg er på denne siden. hvordan starter jeg en nytt forum en annen plass? . Har prøvd og spille på low" alt av instillinger helt nede. men samme skjedde. flyter 100% men så får den (lagg attack) varer i 1-2 min så flyter det igjen. sån fortsetter det. Nå er nå Arrowhead en prereq til Dayz, så dette krever nok det samme. Dayz er fortsatt ganske buggy, så det kan være noe her. For å være på sikre siden så sorter altid servere på ping. og velg deg en passende en. Kan ikke noe om AMD, men hvis dette er en stasjonær maskin bør du oppgradere skjermkortet ditt. da dette kortet er en minst 5 år gammelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå