Gå til innhold

Da skulle alt være ok? Eller?

Anbefalte innlegg

untitled.JPG

Hva synes dere om dette opstettet? Må lage en ny topic for å forsikre meg om at alt henger i hop og at alt passer sammen. Har gjort noen endringer siden sist. Som dere ser er det noen av tingene som ikke har kommet på lager enda, det skal jeg prøve å bestille et annet sted. Jeg har et Creative Soundblaster Audigy som jeg tror skal holde. Skal også få kjøpt et eller annet 5.1 høytaler sett på Elkjøp. Så..... Er det forsvalig og kjøpe dette? Henger alt i hop? Er dette er godt kjøp osv. Kom med innspill som dere ville ha gjort. Er litt i tvil på det Ati Radeon 9800PRO PowerColour kortet, burde jeg f. eks bytte til Shappire kort? Alle svar rettes med et stort takk :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du har tenkt til å klokke (som jeg antar du har tenkt til utifra oppsettet), så burde du heller gå for Shappire's radeon 9800pro kort. Men hvis ikke du skal klokke så har det ikke noe å si.

Men var ikke det en sinnsykt billig strømfosyning...Virker nesten som den var litt for billig. Man får jo stort sett hva man betaler for. Personlig hadde jeg ikke kjøpt noe som er billigere enn 400 daler. Og jeg tror ikke det er vits med så kraftig strømfosyning. 360 watt holder i masse vis.

Lenke til kommentar
Alt som kommer fra Q-Tec er ondskapens avkom. I alle fall når det gjelder kabinetter og PSU'er.

Enig.. Bytt ut alt som har med Q-Tec og gjere.. :yes: PSU'ane er ustabile, og kabinetta ramla fra kverandre med ein gang du tar dei ut av eska.

Hadde gått for et Chieftec tower, dei er forholdsvis billige og gode/solide, og eg hadde kjøpt meg ein PSU til ca 600,-.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...