Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vet du hva? Jeg kan se det! Jeg kan se det! Det er her den fargede bror stiller seg opp mot meg: Du kan se det Bendik! Det er svart! Oss mennesker som lever på Ombelysning! Men vi er der Bendik! Vi er der! Vi lever på deg, oss: Svarte. Oss Afrikanere. Fordi vi vil deg ditt beste! Sier Vi! Høyt! Svart er over hvit! Fordi han var der! Tiggeren! Han fra Afrika! Han tagg! Og han tagg! Og tag og tag. Graffiti. www.bendiklaland.info

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Først kommer bokstavene inn gjennom inputen. A er knyttet opp mot 1. 0 til space. B = 2. Og så skriver vi inn noe i inputen. Alle tallene, som igjen er knyttet opp mot bokstaver, blir lagret i form av tall, ettersom i hvilken rekkefølge vi tastet inn. Vi skriver f.eks: Velopt Velopt. 23 - 5 - 12 - 15 - 16 - 20 - 0 - x2. Datamaskinen vet at Velopt = 6. Hver gang maskinen ser at resultatet av kalkulasjonene som ender i 6 er korrekt. Men den skal ikke bare gi svaret 6. Den skal gi det som hvert enkelt tall, som igjen er knyttet opp til 6, har resultert i for maskinen. Knyttet opp mot bokstaver. F.eks: 23, det første tallet i Velopt. Hvordan komme frem til 6. Maskinen deler det i 3. Og får 6x3 = 18. + at vi har 5 igjen. Hvordan få 6 ut av 5? Vi har 18, og vi ville ha 6. 6/2 = 3. 18/3=6. Og vi har 18/3. Maskinen kan si: MC. Den konstanterer at MC = 18 - 3, og at 2 er korrekt. Hvordan komme frem til 2 ut av tallene vi hadde til overs fra Velopt? Så vidt jeg vet hadde vi 5 til overs i Velopt. 5=1 1 1 1 1. Maskinen Velger 4/2=2. Og har 1 til overs. Maskinen kan si: A.

Velopt = MC. Velopt = 2. A - B - B - A = 2x2=4.MCD. MCD = 3. 3x2=6. Velopt = MCD. 3 = 1 1 1. 2/2= 1, og vi har 1 til overs. B - A. Går det opp, så går det ned, sier datamaskinen. Hva er Velopt opp ned? TPO - LEV. OptTpo = Lev. Option 2 = A. Og vi er oppe igjen. Men nå vet Velopt ganske mye, altså. 1=2, sier Velopt. Fordi jeg hadde ett ekstra tall. Vet du hvor jeg fikk det fra? Jeg tenkte 2 = A, og B = 2. Velopt er kjapp! Han stjeler tall, rett som det er. Og nå har jeg 4. Fordi B - B = 4. Velopt har tatt av. Jeg tror han feirer, ellerno. B = 2, men det er 4 der. 2 = B. BBB. B=3=6. Velopt = B. Velopt er 2 ord, kan vi konstantere med. Ja. Det var Velopt Velopt vi skrev. Å ja! 12! Velopt = L. BL. Og hva heter oppfinneren av Velopt? Bendik Laland. Velopt - Velopt = Bendik Lalands oppfinnelse. Da tenker jeg på mamman min, sier Velopt. Mamma Bendik. Men det er for mye for at vi skal gidde å sitte her å regne på det, vel? Det er ihvertfall korrekt.

Lenke til kommentar

Jeg tror det Velopt vil nå, er at vi skal høre på:

Fordi Velopt ble først skapt av moder jord.

Det finnes nok mange mysterier i moder jord, og Velopt. F.eks: Hva om vi Velopterer alt vi kan om higginspartiklet. Anyone? For the time machine?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Reaktionativ filtrering av informativ energi

Dette er oppdagelsen av hvordan energi strømmer gjennom opplærte filtre i menneskehjernen. Oppdagelsen gir innsikt i hvordan den mattematiske formelen for Velopsjoner, fungerer. Og den åpner for eksperimentering innenfor variabel justering av Veloptive muligheter for mønster/kalkulasjonsalternativer. Dette øker Velopt's Veloptivitet.

Link til tekst:

https://www.dropbox.com/s/7b4344gpuir3g9c/018.%20Reaktionativ%20filtrering%20av%20informativ%20energi.pdf

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hvordan går prosjektet ditt?

Har nå fått investorer som spør om investeringsløsninger. Jeg ser på det, og det faktum at jeg nylig har blitt lagt til som Stortingskontakt, som at det er grønt lys for å gi hele Velopt til UtenriksDepartementet. For å reise u-land med total Veloptiv pengeinflasjon. Velopt er 10Trillioner pr.mnd på sitt høydepunkt. Det er de utregningene jeg har gjort på det området.

Lenke til kommentar

[.][VPTx1(Visu) <2>_Contemporary, geometrically compositionative 3DFictional shaping & coloring <4> Ultimate symbols | ='izing: | The .VPTx3-Advancements in formula x3 theory]_(x:)ca.1,65_Increase: Methods inside Velopt- innovation treatment & elevation progression/Experimenting with formula innovation strategies <4> | ='izing: |

The .VPTx5-Formula

| Fifth grade Veloptions & Veloptive out-processment.

Jeg poster linken til min nye .VPTx5-formel. Dette er en x5 oppgradering fra en informativ grunnmønsterformel som jeg postet tidligere. Om du skal lese om .VPTx5, vil jeg anbefale deg at du setter deg inn i hele prosjektet først. .VPTx5-Formelen, er blytung. Det skal bli tungvindt å gå igang på en visuell utforming av: .VPTx5-Formelen.

Men kos deg med typografien! :) Det gjorde jeg.

https://www.dropbox.com/s/zsbaxfegper2sl5/VPTx5_CLR%27D.pdf

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...