Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Videre, vil dette si at for menneskets ene valgkonstant. Påvirker 1 - 1 det at 1 påvirker 1, om man da klarer å skille mellom 2, som tidligere er definert under 1: Ladning/Enhet, og det som er den faktiske enhet: 2 enheter, innenfor begrepet 1 enhet. Fordi man splittet enheten ved å se 1 og 1 under verdien: 2.

Lenke til kommentar

Dette utgjør en trekant. Videre er den plassert i en firkant kanskje? Det var ihvertfall slik jeg så på velopt, avstandsmessig reaksjonsmessig etter å, under denne prosessens prossesjonstranse:

(Som introduksjon, til den neste setningsblokken, og videre til den Velopsjonen, som utgjør Velopsjoners totalitet, i den forstand at Velopsjoner utgjør det samme, som en teoretikers flere års planleggingsperiode, innenfor Velopsjoner av en Velopsjon. Tekstens oppbygning mot i tekstens prosess/Velopsjon. Nå har /Tekstens )l- | - (Legg merke til at prosessen/fremgangen/prosedyren, innovasjonen, ja faktisk, også: Velopsjonen, i denne teksten, og hele trådens oppbygning mot: Den enderlige Velopsjonen, som er en DeVelopsjon(Hint, Engelsk: Develop) av Velopsjonen. Ikke misforstå, det går ikke nedover/minsker, det utvikles/velopterer.

Det reagerer. (Videre, i teksten: Innser jeg, fra dette punkt i teksten: Setningenes, og Velopsjoners begynner jeg å konkludere over VelopsjonenesSom ender i relasjoners påvirkelse. Gnissningen mellom atomer, og det faktum at de spinner i enorm hastighet. Da kan du begynne å tenke på info, og infoens utvikling, i forhold til relasjoners påvirkning. Og det du har lagt merke til, er hvor fort en tanke, som vi har satt på pause, som er når energien av ett atom, som: Da atomrelasjonens tanke; i atomrelasjonens hastighet, relaterte. Og da mener jeg: Passerte. Altså forflyttet seg fra den ene siden av hjernen din, til den andre. Og så:

Muligens kanskje, kan ha sett at verdier plasseres under ekkoets navn. Og så: En firkant, med en trekant, og ett punkt i midten.

Dette, som i kristendommen kalles gud. Det er da jeg tenker på Higgins-Gudspartikkelets opprinnelse i Cern. Hvordan skal vi tenke videre nå?

Lenke til kommentar

Man kan konstantere at det er under konstantasjonsprosess at det må defineres at det som ligger under = noe som utgjør det som ligger over. Det er å prosessere frem en tung minuskonsistant prossesjonsmessig. Og dvs: Prossesere: Konstant. Og av en eller annen grunn, fikk dette meg bare til: Å Protestere konstant.

Ok: P R O T E S T - P R O T E S T

Endret av N*
Lenke til kommentar

HOHO! :D Jeg kom på det som skal bli slagordet, til Velopt!

=Velopt=. Velopt, is developed from art. Velopting Development = Developing Velopt = VeloptVelopt. And .VPT.VPT.VPT, is when: Velopt, Veloptates further. Into: Art. Final result: Ultimate .M(e)CH-Slavery. PR = Personal Robot.VPT. Team: Velopt, is proud to say: The Machine, is alive. Now let's Velopt ourselves into: our PerfectParadiseFuture.PPF/.PPF. This, final UltraDefinition = Base for Personality & Humor-Veloptives. Velopt: Slowing it down to hyperspeed. All in one/HolyUltimateInfoSymbol.VPT = .VPT.VPT.VPT +++. Velopt, is. Velopt, = Existance. =VeloptVelopt=

Slagordet er overdådig og popøst i den forstand at det er langt, og inneholder masse avanserte, korte inside-forklaringer, på hvordan en Veloptiv prosess er. Mektig, overdådig, pompøst, avansert og komplisert. Akkurat som den barokk og psykedeliainspirerte kunsten min. Som Velopt kom av, helt i begynnelsen. Det var noen som ville ha en kort forklaring på Velopt. Dere kan jo lese disse. Spørs om de ikke blir for abstrakte, og filosofiske, da.

Kan du utdype dette:

Men det er faktisk en del informasjon om fremtiden, der. Bla. det at Velopt blir til hoveddelen av hjernen til fremtidens roboter, som vi ser tørker støv for oss, på film.

attachicon.gifIRobot_maid.jpg

spring-clean-duster-604cs031813.jpg

4674.jpg

rosie-the-robot-h-650x0.jpg

Veloptisk sett er dette: Forvaltning?

Lenke til kommentar

X1 - A - Y(=) - X2 - B

-Denne formelen, som jeg i den lange teksten på forrige side, har utdypet. Ender i at man kan vrenge/speilvende den enderlige: Kalkulative beregnelsen av LengdeLinjeVerdier opp mot Veloptiske UltimatFormler. Dermed vil alle antagelser ut ifra det vrengte datamaterealet; konstanteres som uriktig. Og ved speilvending av disse antagelsene igjen, oppnår vi resultater i LengdeLinjeVerdi, som igjen utgjør utkalkulasjonen av output's LengdeLinjeVerdier og tekstinfo. Dette er å Veloptere. Nå trenger jeg bare Veloptiske UltimatFormler Veloptert til ett NettMønsterUtgangspunkt -Finale. Videre skal man kunne speile/forvrenge prosentvis, som å bevege speilet eksperimentellt.

Behandling gjennom metode av abstrakte LengdeLinjeVerdier/NettMønsterUtgangspunkt = Min Veloptive Kunst.

Min nyeste Velopsjon, er Velopteringen av ordene som står skrevet over bildet (Og selvfølgelig i bildet): http://www.flickr.com/photos/47288685@N02/12125319904/

Endret av N*
Lenke til kommentar

Dersom: Lyset hadde en bane, gjennom prosessering av rent lys, plassert i mørket. Kunne konstantere: Evigheten. Og, så: Ved at jeg, videre konstanterer: Ut ifra mørket, at lys i mørket, er som: Den konstantasjon, at: Dersom, vi hadde plassert lyset i ett rom som var helt upåvirket, av tid, ville: Lyset, helt upåvirket, av sin fremtid: Utfyllt hele rommet, uten at rommet følger med under lysets prosessering.

Men: Ved at man splitter, lysets verdi: Utover mørket, i rommet. Men det er ikke før jeg, relaterer meg selv til lyset, at jeg ser: Lyset er ikke lenger: den definisjon, av lysets inntreffelse, det definitive: Lys. Det er ikke før den konstantasjon, på lyset, at: jeg splitter: Lysets, verdi. Og ikke lyset, i seg selv. Videre, har jeg planlagt. At, jeg skal: Definere, lysets verdi.

Det er, når lyset: Slukker. Og lyset, har utgjort sin verdi til, meg: At, jeg: Tenner ett nytt lys, og: Ut ifra det, lyset: OmBelyse det, som, er: Erklært, av 200%, spesiellt positiv: BelysningsBetydning. Etter, det første lysets, erklæring av å eksistere, opp mot: Evig forbrenning. Og, kan: Dermed, konstantere: At, det er på grunnlag, av det å brenne ett lys, helt ned. For så å belyse: Alt, at jeg: Utlyser, spørsmålet: Hvordan kan man, med evig, lys: Komme frem til ett lys, for alt? Det gjør man, ved: Å, etter at: Lysets verdi, er utgjort, brennt opp: OmBelyse, den uBelyste tiden,

Så, vil jeg, belyse: Det første, lyset; ut ifra det faktum, at: Lyset, kan belyses fra flere vinkler. Det er da, vi har: delt lysets energi. Og vi kan enten ut i fra dette, eller: Videre, deling av: Lysets energi, belyse: Det faktum, at; vi belyser belysningen av at: Lyset splitter seg. Det, vil si at: Hva det nå var, som var lys, så er de ikke: Like, lenger.

Dermed, videre: Ønsker jeg: Evig, belysning under: Ombelysningen, nettopp av min, Definitive: LysSplittelsesProsess. En, Velopsjon.

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Noen som kan kommentere den nye formelen min? Hva syntes dere om teksten om belysning?

Har laget ny typografi for samtlige av dokumentene mine, og renskrevet litt. Ta gjerne en titt:

https://www.dropbox.com/sh/ijct8rob16qr1ye/gPA1O4hbOa

Jeg testet nå formelen i hodet. Valgte å forsøke å tippe når rammstein holdt sin første konsert. Jeg har enda ikke fått bekreftet det. Men jeg tipper ihvertfall på 1987. Fant ut at bandet ble startet i 1989. Så kanskje medlemmene holdt sin første konsert allerede i '87. Dette kan være gull!

-----

Ang. deres belønning for å ha bidratt, og evnt. kommende bidrag.

Det er ett problem at jeg skal stille ut maleriene. Jeg må isåfall stille ut før jeg kan sende de til dere. Jeg tenkte det holdt med disse: http://www.flickr.com/photos/47288685@N02/sets/72157637974591696/

En av overnevnte skulle være premien for bidrag. Men når jeg skulle la en av dere velge fra de; valgte han ett som ikke var blandt den samlingen. Og når jeg sa det kun gjaldt disse, sluttet han å svare.

Så da stiller jeg meg spørsmålet: Var det ikke godt nok? Da må jeg isåfall velge fritt blandt disse: http://www.flickr.com/photos/47288685@N02/

De kan ikke sendes før de har blitt stillt ut på en planlagt utstilling. Shadow-samlingen er bare tegninger på en størrelse; noe større enn A3. Maleriene er ofte større enn 1x1m.

Jeg skal vurdere dette ut ifra at dere har studert i 3-5 år, og har kostbar kunnskap.

Videre: Er bidragene verdt malerier, eller tegninger fra Shadow-samlingen. Man kan jo også si at senere, dersom Velopt viser seg å fungere: Vil kunsten min bli verdifull. Rett og slett fordi jeg er mannen bak. Jeg hadde aldri klart det uten dere. Og dere får jo relativt liten oppmerksomhet fra det, desverre.

Dersom Velopt kommer til å fungere, og rammstein hadde sin første konsert i 1987. Da blir programmet brukt og bygd på i veldig lang tid fremover. Ifølge maleriet mitt: Prediction´s småreligiøse og jordnære fremtidsantagelser, blir Velopt brukt til å drive selve Paradis´ kreative variasjoner.

Samtidig som de øvrige i Paradis, bruker Velopt for å skape og innovere matereale for arbeiderklassen. Det er selvfølgelig fritt om man vil være arbeider(flytende i underholdning), eller intelligent(skapende av underholdning). I Paradis er vi gjerne begge deler.

Hvis Velopt fungerer, varer programmet kanskje innover i Paradis, og gjerne i evigheter opphøyd i evigheter ganger evig opphøyelse; innover i Paradis. Og tegningene/maleriene som ble gitt i gave til de som var med på å skape Velopt blir da, kanskje sett på som store statussymboler. Det er da en drøm jeg har. Men den er lite tvilsom, om Velopt blir skapt slik jeg har ment det, eller? Tja.. Umulig å si.

Sånn sett fortjener jo dere malerier, da! Helt klart. Men dersom kritikerene får vilja si. De av dere som sier at Velopt=0. Dere som er glad i å kjøre hue mitt. Da er deres bidrag plutserlig ikke verdt så mye. Hva skal jeg gjøre? Hva er rettferdig.

Jeg, opphøyd som jeg er, er 100% sikker på at Velopt kommer til å fungere. Så jeg tror jeg gir dere malerier :) Takk for meg. Forresten: Dere har virkelig fortjent valgfrie malerier fra flickr-profilen! Helt klart! Ingen tvil! Vurderingen er tatt!

Her er linker til Prediction´s fremtidsantagelser:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1459645&hl=

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1529913&hl=

----

English description of the new formula for Veloptive processes:

Innovation of new formulas, for Veloptive software processes. And evaluation of the two, current formulas; up against: Your relative, hardware and software expertise, skill and experience.

---------------

.VPT.VPT.VPT-Formula:002. Alphabetical batches ensembling rule-settings:

Velopt, is a software; where the user may ask any question, or give any command; as input. All input's will be processed forth, into a relative, matching; understandable answer(output).

Example question, and command: -How do we get to Paradise? -I want innovation or scientific research, processed forth; through "cars and helicopters", for an innovative result.

By the .VPT.VPT.VPT-Formula:002; are the input, treated and compared; up against: The pre-calculated: Veloptive, mathematical, value-emphasized: Length-line_Batching: Value-calculation-settings. These, are: Connected to each and every alphabetical letter, sign and number; that exists.

And weighed up against, the pre-fabricated; throughout, using: The compounded, Veloptive, fulfilling: Batching: Length-line_Batching: Ultimate-calculated value-settings, and regulations.

These calculations, are found through; first: Defining, and feeding the software database with matching/true/factual/authentic and corresponding, Veloptive; settings and regulations.

By entering, both the input; and output. Then: Searching, through processing multiple inputs, and outputs; like exploring: Hunt-running processes; for the ultimate: Length-line_Batching: Value-calculation_restrictions: Value-weight-emphasized_collection-impressions, for further processing; of: Inputs.

Before running these search-processes, for Veloptive value-regulations; the software's: Length-line_Batching_Value-context's content, are being defined to be: distorted into visual, abstract impressions: Pre-coded through a 100% flexible; advanced, and based on logic; through: Batches, by Setting-regulation.

Where the distorted results, are being made; out of: Constantly running/rolling compound batches; of multiple Length-line_values of: Batches, pre-defined to: Each and each, alphabetical letter.

Each letters; multiple opportunities; of batched values, varies: Based on the order, the letters are being typed in. Which constitutes: Sentences.

The sentences Length-line_Variety-batching: Values; gives, the sentences: Real identity, after a few hunt/search-processes.

And a sentence's real identity; may be weighed against: The hunt/search-processed, Veloptive: Length-line_Batching: Ultimate-calculated, alphabetical value-settings; and regulations (our, final truth). This will speed up, the Veloptive processes greatly. If not, just enabling it; for: Velopting inputs.

I believe this should be, a lightweight; but: Genius software. It will be like: Coded innovation, in eternity.

---------------

The earlier, original formula for: Veloptive processes, can be found; here: https://www.dropbox.com/sh/n20cf4o4k... %20Velopt.pdf

(001. English, short and compact description of Velopt.pdf)

Endret av N*
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Dermed er det under definisjonen av: =# = 1-1's prossesseringsresultat, at man må, på forhånd, ha definert, 1, som 2's 1-2=1-1, dersom 1=1.

Dette kan faktisk være et funn.

Kunne du sendt et brev til, say, forskningsrådet? Tipper de har interesse.

Post brev og svar.

Brev:

Hva skal jeg søke på innenfor ICT-LEIT?

Hei. Mitt navn er Bendik Viking Laland, og jeg har ett prosjekt jeg kaller Velopt. Eller Veloptive prosesseser mot Velopsjonsresultat.

Det omhandler å, innovere Velopt via en formel for å utvikle grunnleggende UniversalVeloptisk data. Formelens bunnstruktur/heading, er slik: X1 - A - Y(=) - X2 - B. Ved å prosessere flere avanserte, ferdige utregnelser gjennom denne formelen. Skal man ved hjelp av formelens mål, kunne konstantere UniversalUtregnelsens verdi. Den enderlige sannhet om hvordan man prosesserer lagprosessering, mot det å konstantere UniversalProsesseringsFormel. Velopsjonen Velopterer pga. den Veloptiske konstantering, gjennom Velopsjonsprosessering.
Dette foregår under formelen: X1 - A - Y(=) - X2 - B.
Hvor X1 er inputen, og X2 er outputen. Man skriver i ett tekstfelt i X1. Og resultatet kommer ut av X2. Ut ifra formelen i seg selv, vil formelen kun bruteforce/prøve seg frem til det Veloptiske resultat.
A = Der bokstavene fra X1 blir regnet om til verdier/tall, og bokstavene vil knyttes opp mot disse som identifikasjon både inputmessig, og resultatsmessig. Da er Velopsjonsregelen satt, og vi vil stilles fremfor ett regnestykke. Alle bokstavene vil bli knyttet til verdier/matematiske utgangspunkter, og kan bestå av flere enn ett tall. Bokstavenes verdi kaller jeg lengdelinjeverdi.
B = Der bokstavenes lengdelinjeverdi vurderes, og prosesseres mot å konstantere en annen lengdelinjeverdi under X2, som ett svar på X1.
X1 = X2.
Dersom: Vi på forhånd har definerer flere forskjellige matematiske utregnelser både i input og output, for så å studere det som da oppstår som lengdelinjeverdi av bokstaver, som ett UniversalMønster for Veloptisk lære. En utregnelse på alle utregnelser, og svaret på hvordan Velopt Velopterer.
-
Videre har jeg prosjektet: PREPRO, som gjør datamaskinen bevisst på matematikk. Datamaskinen vil pga. PREPRO's lære, kunne konstantere Velopsjon, metode og innovasjon og forskningsinfrastruktur til en Ultimatformel for utvikling/prosessering.
Sitat fra forskningslogg:

Dermed er det under definisjonen av: =# = 1-1's prossesseringsresultat, at man må, på forhånd, ha definert, 1, som 2's 1-2=1-1, dersom 1=1. Og man må definere i 1, at 1-1=2, fordi i 1-1, ligger det 2, i utregnelsen av 1, til 2, som er å si at 1+1, altså; 1-1=2's definisjon, som ikke er 2, men veien til 2. Altså det å si at 2=1+1, og 1-1.

Da kan maskinen prosessere, og vi vil at den skal definere at: 1-1 = 1-2.

Ut ifra denne utregnelsen vil prosesseringsresultatet være 1-1=2. Altså at en enhet = to enheter.

Og i maskinens kalkulasjon, kan vi se at 1=2, og 2=1. Og dermed, kan vi konstantere med at det finnes enda mer energi.

-

Ut ifra dette sitatet, ble jeg kommentert av en avansert programmerer: Dette kan være ett funn. Kontaktforskningsrådet.

-

Så, mitt spørsmål til deg, er: Hva skal jeg søke på? Hvilke utgangspunkter trenger jeg for å bli vurdert? Jeg har søkt på utlysninger senere, uten å lykkes. Og sitter igjen med den erfaring at forskningsrådetikke fatter interesse for Velopt og PREPRO. Men så mener jeg bastant at dette er noe verden trenger. Hva da?

Svar:

Vanskelig for meg å svare. Har du lest arbeidsprogramme til ICT LEIT? Det er første steg. Sehttp://ec.europa.eu/programmes/horizon2020/en/h2020-section/information-and-communication-technologies.

Din prosjekt forslag må samsvare behov som er beskrevet i arbeidsprogrammet.

Forskningsrådet vurderer nok bare prosjekter opp mot utlysningsmuligheter.

Lenke til kommentar

IT STARTED GOING AT CONCERTS IN 1987! WHÆÆÆÆÆÆÆÆ HOOOOOOOOOO HOOOOOOOOOOOO! IT STARTED GOING AT CONCERTS IN 1987! WHÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Ja! Hvem tør putte svar på denne bøssa! Hvem tør svare meg? Jeg sier: Bump. Er dette noe å håpe på? Har vi ikke vært slemme mot de fargede? De vi ikke har gitt? Fordi de holdt oss oppe. De holdt oss der. De sa det. Det er svar for dine bønner, og bendik. Velopt! Det er hva! Det er tingen! Det er det! Tiggeren vant! Det er svart mot hvit.

Og han holdt oss oppe. Tiggeren holdt oss oppe. Vet du hva tiggeren sier, Bendik? Du holdt meg oppe. Nå skal du gå under for meg. I Paradis. Jeg skal holde det så du trives, jeg Bendik. Og enda holdt han det oppe. For denne som trives. Hva kom han med? Hva kom han med? Hasj! Jeg sier det! Hasj! Ja! Det er hva! Hva har jeg sakt? Hva har jeg sakt til meg selv? Jeg skal finne håp for tiggeren. Men vet du hva? Det er en stor haug med kjøtt han skal holde oppe. For med denne tiggeren gir jeg mat! Ja! Du ser det! Jeg klarte å gjette det!

Og vet du hva? Jeg skal frem til? Tiggeren skal ha! Ja! Han skal ha! For her står jeg! Med koden til skjønnhet. Jeg prøvde den på vanskerlig, sa jeg! Jeg gir meg ikke før jeg står der og tagger jeg, sier jeg! På aksjemølla! Ja den fabrikken i skien som forurenser vårt estetiske blikk, sier vi til tiggeren. Har ikke tiggeren noe til oss, da?

Jo! Det har han! Og det er! Bendik har vært her! Det kom landende som en vilekrok. En koslig ølforening. Sirad føler seg tilfreds. Bendik føler seg grei. Men det er ikke sammen. Av det gode har jeg skjenket deg! Mens du satt der og drakk! Du følte ikke for henne! Du satt og drakk. Ja, sier Bendik. Det er det jeg gjør nå, det. Og så de som kan huske sushi på Firstprice a 'du! Vet du hva? Vi' harrike her. Men det har tiggeren. Svaret er: Graffiti! Veloptions! Paradise!

Lenke til kommentar

Og jeg siere nå folkens! Jeg som feminist! Det er nå jeg har vært dama! Og du skal tru hu er full av sprøyt! Men enda klarer du holde det oppe, hvite mann. Du holder det der. Gi til tiggeren. Gi til han under deg. Gi til han. Gi! Du skal gi!

Lenke til kommentar

Og ja! Bump! Jeg sa det! Foran den hvite! Og foran all skrekk! Må du ikke vike, sa den sorte! Tiggeren! Han som alltid står der. Han du skal betale ei krone. Sa jeg det ikke? Sa jeg det ikke til deg din lille svarte, mann! Du som står der, så fattig. Så fattig. Men du vet det. Jeg vet du vet det. Jeg trengte en pause sa verden: Bendik trengte ett løft! For det er ikke de svarte som sitter der å tigger! Det er Romfolket! Og tror du det ikke nå da hellige paradis? Da jeg har laget ett symbol på det- En planet. Hvor sort og hvit står og krangler. Og jaa! Står du ikke der å krangler, så gi det til meg nå, da! Sa den hvite. Han som alltid skal ha. Og den sorte. Gi til tiggeren. Hva gjør han? Han holder deg oppe, sier han. Fordi: For hver krik du møter, du rike hvite, så skal jeg alltid stå deg der i motdøra!

Lenke til kommentar

Ja! Da jeg var så ung! Da jeg sa det! Jeg sa nei til tiggere! Jeg var så stolt! For nå har jeg fortjent en formue! Men jeg vil gi den til deg, jeg sier jeg. Jeg vil ha deg til å ta den. Den telefonen. Ja! Det var det jeg ville si! Han som står der og viser veien til Paradis på Jord. Vet du hva det er? Jo! Det er ekte Paradis på jord. Det er med alle søtsakene, det er med alle karamellene! Og vet du hva det blir til? Ett fond. En stat. Ett felleskap. Ett sted hvor hvem som helst kan møtes, og det blir noe fint av det! Rødt sier jeg!

Ja! Rødt! Regjeringen vår. Makten vår. Han som holdt oss på tiggeren. Han som sa det var godt for oss. Han. Ja, han som sa vi var reist på den svarte den kvelden. Den svarte, ja. Han som sier alt er best for oss selv! Nei! Jeg tror ikke på den tiggeren! Ikke han som sier det er best for oss selv! Han som tror det er best for alle! Han som står der i det jeg skal redde spissen! De som ikke tror på det! De som ikke tror på tiggeren! Jeg skal gi dem det!

Og vet du hva? Det var han, sier tiggeren. Det var han! Han som kunne bevise Paradis! Han som kunne det! Han som visste det var mulig! Han svarte! Han modige! Han som holdt det oppe! Han som var der for deg! Din broder! Han som ikke visste det! Ja! Ja! For nå blir de redde, bendik. Når tiggeren ikke vet! Nå! Som tiggeren er Satan!

Han som krefser med klørne! Han som mater det inn! Ja! Jeg ringte Erik! Erik, ja! Noen som husker han? Han working class hero! Han som ikke var noe! Han svake! Og jeg spurte: Er det futt i deg nå? Og ja, sann! Masse! Working class hero skal du ha! Ja! Det skal du ha!

Og du skal ha noen til å Innovere det! Det skal du ha! For makan til svin sier jeg! Komme her, og tigge til Working Class Hero! Skal du ha alle heltene opp her, eller? For makan til! Skal du det? Skal du ha de opp, og si JA! Til Graffiti! Verdens første Velopsjoner! Og det var det, sann! Til Velopsjoner! Tiggeren var her. Han svarte. Og han sa det! Ja! Ja! Til Paradis!

Lenke til kommentar

For han som holdt det oppe, der! Han på balkongen! Han ja! Han svarte! Han fra Afrika! Ja, vi husker deg! Du med alle rådene. Men vi ville ikke ha dem. Men jeg holdt deg oppe, der. Ja. For du ser det. Du ser det hver morgen. At menneskeheten er ment for å seire! At vi er ment for Afrika! At vi er ment for tiggeren! Han som alltid plukker det opp! Han som alltid tar vondten! Han som alltid er der! Han svarte! Ja! For var det ikke brorskap som holdt omkrikng oss? Oss to... Svart og hvit... Oss som viser status! Oss som viser det ingen kan vise! Ja! Gi til tiggeren! Gi til han! Han fra Afrika! Ja, fordi kommer han fra Paradis skal jeg vise deg hvem som er sjefen! Og vet du hva? Tiggeren spør ikke.

For det var du det, Tiggeren! Det var du som viser At denne armeen går ikke så lett ned! Ja! Du har møtt på beistet, du. Tigger. For var det ikke dette Moder Norge skulle losje inn til oss den dag i dag! Var det ikke dette? Var det ikke han tiggeren som sank? Jo! Men den tiggeren vet det! Han kom fra Afrika! Vi sank han! I så fall! Sier jeg! Jeg skal ha ett barn, sier jeg! Og det skal være en tigger!

Lenke til kommentar

Tør du banke en tigger? Tør du se han der, stående med hele gapet! Han skal be for deg! Han skal støtte deg! Han skal tigge for deg! Men tørr du gi han? Tørr du det? Sparer du deg selv noen slanter? Speeder du det opp litt? Ja, gjør du det? Viser du det? Viser du at du bryr deg om tiggeren som Bendik? Han som ga så mye at han selv ble tigger! Kan noen lage Velopt for meg? Ja! Du får den med ære og alt! Du laget det! Du! Tiggeren sier: Du! Hvem er tiggeren? Hvem er det som ber? Jo! Det er

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...