N* Skrevet 11. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2018 Hvis du ikke kan gjøre dette selv (prototype e.l.) så kaster du bort din egen og andres tid – noe som ikke er spesielt snilt gjort. Du har alle verktøy som trengs tilgjengelig; nemlig en laptop/PC og verktøy for programmering (helt gratis). No excuses. Bump! Hvilket språk? Lenke til kommentar
N* Skrevet 28. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2018 (endret) Jo! Nå skal, jeg: Kode VELOPT! Eller: Bokstav-kalkulatoren som det, kanskje kan bli til. Jeg vet at, det er antall: 27 stk tall. Alle, i ett ukjent: Volum. Tallene, skal: Knyttes på, 27 stk bokstaver. Men jeg, må selv: Finne ut volum, og hvilken bokstav. Dermed så, trenger jeg: Ett hjelpemiddel. Som jeg, trolig: Må lage, selv. Her skal, jeg: Kunne knytte, tall og bokstaver. Og jeg, skal kunne: Studere utregningene. Så: Hvilket språk, skal jeg lese på? Eksempel: A = 1 1 + 1 = 2 / B. Bokstav-kalkulatoren, skal bli noe som: Siv Jensen, kan sitte og fikle med! Endret 28. mars 2018 av N* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1523 Skrevet 29. mars 2018 Del Skrevet 29. mars 2018 Bare å begynne å kode, det! Du kan jo gi Python et forsøk, for eksempel? Lenke til kommentar
N* Skrevet 29. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2018 (endret) Bare å begynne å kode, det! Du kan jo gi Python et forsøk, for eksempel? Er det, godkjent på en Mac? Eller finnes, det noe mer passende? Python virker, som ett: Linux-språk. Minner meg, om cracks og piratvirksomhet... Jeg, fant: "Apple Swift." Kan, det: Anbefales? Prosjektet, fortsetter: Her. Endret 29. mars 2018 av N* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå