Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-401307

Kjære trådstarter.

En spørsmål til trådstarter:

Begynner du å få symtomper i schizofreni?

For det har jeg selv. Derfor har jeg forstått én ting i min liv, jeg vil ikke utforske i som jeg ikke får fasit i, som er i religion, mennesker, urasjonelle følelser, forskning som jeg vet ikke helt sikkert i sluttresultat, politikk, barn, okkult, kjærlighet, irrasjonelle svar, og så videre; så, jeg har besluttet å bare leve en fysisk liv som faktisk får til noe for meg.

En tanke til deg:

Hvis du vil fortsette, så kjenn etter dine grenser.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Yo! Noen som gidder, og skrive ferdig en IBA? Dvs. en iBook. Det, er såklart: VELOPT, som skal skrives. Hvert eneste dokument, i en IBA. Det, er kanskje 15 dokumenter. Jeg, skal mekke noe knallfett til deg, om du gidder!

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Ok, jeg får: Krype, tilbake til basen. Som, om ikke: Ett .no domene, skal se helt naturlige ut likevel. Jeg skal, stifte om: Diskusjon.no, til .org.

Det, og stilles ut, som: En fot, i Afrika. Er, hvordan .no, er. Spesielt med en sort olje, som glitrer "merk-snodig blinkende farger." Hva sier, denne tråden da? Som iallfall, tar seg ut på mitt, .info domene. Ikke, når dem ikke: Representerer akkurat, den foten.

Uansett, så syntes jeg det er: Leit, og opprettholde kapitalisme. Om det, måtte være diskusjon, eller hardware.

For, og fyre opp om: Diskusjon om gamle, hardware.

Så har det seg, slik at: KREMT! Jeg, er: Norsk elite, undertrykt i min egen mat. Ikke, fordi at den trenger og være rar. Men altså, Norges høyeste faglige stolthet, som er "innovasjons-teknologi." Hvor det, faktisk foregår forskning. Helt frem, til: Paradisenes ende.

Er det, noen som: Skulle, regnet bank. Så, er det: Meg. Min tilretteleggelse, for: Paradis, skal ikke slås ned, på.

Hvordan har, det blitt diskutert religion, her egentlig? Dette, er: Høflig-hets-trolldom. Og skal, egentlig ikke: Gås imot av vitenskapen.

Hvordan, skulle vel ikke jeg kunne bli representert. Som "true angel." Av, hele .no-diskusjon, uansett. Når jeg, kan avsløre at: Forskningen, sprenger politikken. Og det, med "spreng." Er, egentlig: Helt 100 % "PARADISIAL FORSKNING."

Hvis dere, forskere her inne. Tror at dere, ikke får: Gjennomslag på diskusjon.no. Så, representer: Religion, som en "positiv nyhet." Fordi, bibelen. Den representeres kun av: Folk, som "jobber, mot tusens-forgubbing."

Lenke til kommentar

Hvis, det er snakk om: .no, så blir det snakk om prestisje. Det syntes, jeg at: Kan sammenlignes, politisk.

Jeg, gir det til slutt, til hårfagre. Og samle, med vold. Det, er feil.

Men, så begynte jeg som politiker sammen, med "Kristian Tonning Rise." Lederen, for unge høyre. Jeg, hører med som: Talsmann, på ett .no-domene, likevel.

Også jeg da... Jeg som tross, alt bare "Kan melde fra, om at hvis det var noe, som skulle til syke-huset i all hast."

Men altså, jeg mocka lederen deres, under utvikling. Og, vant. Likevel, så innrømmer jeg sekunder senere. At, jeg tok feil muligens i utgangs-punktet. Men så skal ikke, Europa være så alt for lite redde, for Amerika. Likevel.

Som militær-tjeneste, så solgte jeg: Atom-bomber, i størrelse og forskning. Jeg, solgte kjedet til: Generalen. Ikke ordfører-kjedet. Men, selve resultatet, av "hva er det, høyeste tallet ditt da?" Bare, for sporten i det også.

Akkurat det, støtter opp om: Global utenriks. Den, som er der når det, blir snakk om: Naturkatastrofer. Må melde, om representants-navn, på gruppe.

Gjett om jeg kan dra, bad-girlsa om til "rus-representerende tv-monstre." Tenk, på det. Bare tenk litt, over det. At noen, er søkkrike på rus-reklame. Bare fordi, at dem "får det så naturlig frem." Jeg, kunne tenke meg og kåre vinnere, i cannabis-debatten.

Her, er inspirasjonen deres: http://bendiklaland.info/formularia/coloredrugs.pdf

Og jeg, som er: Støttet av "absolutt alt 100 %." Fordi, at som: Innovasjons-forsker, så har jeg utviklet, meg til: "Forsker, på innovasjon av politikk." Som, er så-korn. For paradis. Som forskerene, har vært: Bannlyst fra. Også, hvor dem var bannlyst. Det, var: "Kristen forskning i spissen." Og, nøkkelen til: Paradis. Den, ligger i "topp-lokket." Forskerene, hadde klart seg: Uten en gjeng bok-ormer.

Jeg, hadde nå: Håpet og, iallfall få den gamle preste-boligen. På, Rome-dalen utenfor Hamar. Så kunne jeg, og naboene flyttet nobelt, inn. Og, vi måtte hatt: Sjåfør. Kun, en eneste en. Dersom ikke en, av oss skulle vurdere det.

Nei, da støtter jeg heller: Norske skog.

Mine produkter, av innovasjon er også trær. Her, ønsker jeg og: Inspirere Norske skog. Til mulig start-arena, for "forskning, på innovasjon." Måtte det også, være annet enn: Teknologisk. Jeg, var forresten innenfor: Prosessor, i min høytid. Som jeg må ha, en samling for altså. Og den, er bare helt 100 % felles. Hvis ikke, så får du selv-sagt lov til, og om-dikte det, til din CV.

Eller nei, med tanke på at jeg også. Venter en utlysning, i og designe det mest: Syns-messige designet, til facebook.

Som kunstner, så ville jeg sakt. At og i det, hele tatt for meg. Og skrive på-bygninger, til CV-en. Det, produserer jeg som: Trær. Og, over-rekker. Fremfor, og på-klistre meg det. Jeg kjenner, til: "Nyhets-ray." I tørr, hete. Faglige & kunnskaps-messige utviklinger. Som noen ganger, fornyer hele faget. Dere, er gammel-dagse. Dere som, er "mot meg."

Skal du, ha det igjen? Jeg, danka ut Norske skog, fordi at jeg er: Innbarka. Kanskje ikke, bare det. Men også, fordi at: Skogen, med ett menneskelig inngrep. I og, forbedre seg frem mot, og endre trærne om til mormor og bestefar.

Hvis ikke du, legger nok tyngde på deg selv. Så er du ikke, verdig. Ville jeg, sagt.

Og for de, som fremdeles kjenner til bendiklaland.info

Endret av N*
Lenke til kommentar

Noen, som vil høre om kjedet? Og hvorfor jeg supporter, det samtidig med opium? Fordi det, er nettopp hva som skal hanskes med. Jeg fikk ikke, noe "funk." På opium, likevel første gangen. Jeg, vet at: Frem-hevelse, av opium. Det, kan jeg: "Begynne med, etter heroin." Her, er det helt ok, og bare sitte som noen dumskaller som fleiper. Hvor dumt, og fristende på en gang, kan dem få det? Disse, har jo: Ingen CV. Maskinell opium, kunne jeg derimot: Forklart, som nettopp. Men ta fra disse, en yrkes-stolthet. Er helt umulig, uansett tilstander. Fordi, det er: Etablert virke. Er det, hva jeg "absolutt ikke skal si?"

Ozzy, lever fortsatt. Og det, er også en grunn til at: Elvis, lever.

Lenke til kommentar

Det var jeg, som skrev "av samtiden." I, kunsten. Og innførte "neo-samtid." Som er den samtiden, som er så sportslig innstilt. At den ut-klasserte, det andre. Feie-kosten, og det og kalle det for: Universets kost, ble skapt.

Linken mellom, kunst og innovasjons-teknologi. Ligger, i at: Siden kunst, skulle være såpass vanskelig og lære seg. Så ble det, på-gitt en enorm opp-gave også.

Støv-tørking, med ett mektig våpen, kunne: Vært interessant, for meg. Jeg danker trump, når som helst.

All alien-forskning, er: "Snik-forskning." Akkurat det, kan virke spennende og givende for en "amatør." Av alien-katalogen din, på YouTube. Du tar det, jo med en: Klype salt, og. Visste du, forresten at jeg er: Omgitt, av prostituerte jeg aldri bruker? Og som om, dem ikke: Hører hjemme, på face-book. Akkurat, som påkrevd der inne. Så må dem iallfall, si ifra: Når dem er, slitne.

Akkurat alien-teknologien. Har faktisk, utlyst: "Forskning på U.F.O." Det er spissen. "MUFON."

Endret av N*
Lenke til kommentar

Lyst, til og høre om kjede-generatoren. Og hvordan, jeg kan være interessert i den? Det bremses, av: Alien-politikk. Dette, er de: Nye kristne.

Det, var derimot: Generalen, som måtte begrense meg. Hvis det skal eksploderes, så: Gjør det big-time, i krig. Sa aliens, til meg. Og gjør det, med: Selv-respekt. Men ikke så, alt for vold-somt fordi du tror du er undertrykt. Men du Bendik, du Bendik. Tenk nå heller, litt Diablo 3 for sportslighetens skyld. Fremfor, og dyrke våpenet så voldsomt. Dette blir til vannpistol, for moder jord, serru. Men da, mangler hele carrieren. Våpenet, er kanskje tregt og avfyre. Men det smeller. Videre så, har jeg hørt om: "Ray-burn." Som er hoved-sentralen, i universet i krig. Inn i sentralen, skal såklart mennesket også en gang. Når det, er "vår tur der." Er jeg hot, med det eller? ;)

Amerika, skal utvikle krigs-carrier med: Våpen-feste. Den, er: U.F.O-basert. Det, er: Eneste europeiske forskning, på krig. Fordi, overhodet akkurat der. Det, er en: Fiende som, er så kraftig og dum samtidig. At den, ikke lar seg meie. Ned av, og ligge helt stille.

Endret av N*
Lenke til kommentar

Nei, ro ned om: Slik tradisjon av anti-forgubbelse. Oslo-losen, røper seg: Kun, hvis den trengs. Og den, er IKKE meg. Ikke, den ekte iallfall. Jeg, er: Fan. Hvis oslo, var framtidens oslo. Ikke, Ikke på ett høyre-forum hvor sånn ca. dagens politikk, ville være og fremme gamle hardware. Og regel nr. 1 : Ikke, slett dinosaur-meldinger. Den bestanden, som representerer: Dinosaurer. Er bare, forskere. Dem, skal: Ha alt, på stell med alle. Og, jeg er Paradisial-teknologisk forsker, innenfor innovasjons-teknologi. Som, ble til: Lys-prosessoren.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

A. VELOPT : innovativ belysning

Akkurat dette dokumentet, tror jeg var hva som: Inspirerte, til den framtidige lys-prosessoren. Ifølge nyhetene, som: Ligger, på Google, i skrivende stund. Så, er ikke: Denne prosessoren mulig og bygge, enda. Det, er ikke: Siste nytt. Jeg, har rapportert: "Prosjekt Amethyst," til rådet. Der, går det ut på og: Male opp, diverse "luksus-steiner." Som, jeg tenkte at: Kunne kanskje "prosessere lys." Dersom, at de: Ble plassert, slik at prosessoren kan fungere logisk. Når, man sender lys, gjennom hvert stein-korn.

B. VELOPT : massederiveringseksempel

I nøyaktig, hvilket data-språk kan jeg: Fylle ut, ett uendelig skjema med spørsmål og svar? Jeg, trenger også og kartlegge: Hva, som befinner seg i likhetstegnet. Mellom, de sammenlagte: Motsetningene. Gjerne, også mellom: Hver enkelt bokstav. Jeg, må se: Hvordan utregningene foregår, dersom hver enkelt bokstav hadde en verdi. Deretter, skal jeg tildele dem: Den korrekte verdien. I, hvilket språk, er: Dette mulig? :) Jeg, vil altså: Se på utregningene, mellom "korrekte setninger," dersom at hver enkelt bokstav, hadde en tildelt verdi.

-Selve endelighets-konklusjonen, av tekst B skal bli til: Symbol-settingen, til de oppmalte steinene.

Endret av N*
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Historie? Tjæh... Kan jo, fortelle om: Når, jeg endelig hadde mulighet. For, og: Selge kunsten min, her på forumet. Moderatorene, tilrettela til og med: For, mitt salg. Først, så kom altså noen fra: Forskningsrådet, inn hit. Og, de: Kjøpte, faktisk 4 / 5 dokumenter av meg. Første, bud var på: 7,1 millioner kroner. Jeg, slo til: Der, og da. Dette, var i 2013. Og, Jensen hadde: Nettopp, tronet tinget. Og så, sier jo jeg: At, dissa pengene. De, trenger jeg: Strengt tatt, ikke. Så, jeg: Kjøper meg, inn i den Norske stat for nevnte beløp. Dermed, så: Måtte rådet, dra inn selveste Siv Jensen, inn hit. Jeg sier, til henne at: Dette, beløpet kommer direkte fra min lommebok. Og, du har og: Plusse på minst 3 nuller. Før, at du dasker det direkte: På Norsk uføretrygd. Men, så... Tenkte jeg altså, at kanskje jeg kan toppe: Alt av brief, med mitt detail.pdf... Og, da... Vipps! Alt av avtaler osv, blir søkk borte herifra. Hun skyldte, på at: Dette ikke, passet for ett "no-domene."

Jensen, i vranglås dette her altså.

MEN! Vi skatter, altså som: Arbeidere, til dags dato...

Endret av N*
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...