Gå til innhold

Hvor stor plass trenger 2 hunder? shih tzu


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg og min samboer har snakket om og anskaffe en shih tzu nr 2. Vi bor for tiden i en leilighet på ca 50 kvm +/-

 

Jeg personlig har utrolig lyst på en til, men min fornuftige samboer mener vi bør vente til vi evnt har bygget hus som ikke vil skje før om flere år.

 

Noen som har noen gode tips og komme med?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er i prinsippet ingenting i veien for å ha to små hunder i en leilighet på 50 kvm - størrelsen på leiligheta er ikke avgjørende, det er aktivitetsnivået og lufting som er det, dvs deres innsats for hundene ;)

 

Tenker litt det samme. Han vi har tar ikke mye plass. og shih tzu er en rase som krever ganske lite i forhold til mange andre hunder. Eg er veldig for og skaffe oss en til, da eg tenker att det hadde blitt utrolig kjekt for våres nåverende hund og ha en leke kamerat på full tid! Må bare få min samboer på samme tankegang

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har dere noen uteplass? Vi har 2 finske lapphunder i en tomannsbolig på ca 70kvm med litt gressplen. Lykken for oss var å få opp gjerde + grind rundt hele tomta. Det har gjort hundeholdet veldig enkelt og greit for oss. De er ute stort sett hele tiden, samt at vi går turer med dem rett som det er :)

 

Vi har også fostret opp et valpekull i samme leilighet, gikk helt fint det!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...