Majjan Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Kan pirater sette snikmorderskuta på rett kurs? Les hele saken Lenke til kommentar
CrackaBoi Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Ser kult ut, jeg holder håpet oppe. Kan dere VÆR så snill å implementere bildevisning i lightbox/popup fremfor full page refresh anno 2001 med oppløsning som vises i sin helhet kun på 4K TV-er?? 6 Lenke til kommentar
PcAj Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 (endret) Nå som serien har gått sin gang Vil nå ikke si dette, pcgamer har avslørt at det er to andre assassins creed spill som blir utviklet nå, samtidig med black flag det spørs litt hvordan kvaliteten på black flag blir når de utvikler to andre ac-spill, samtidig. Kanskje man kan og må planlegge snikmorderne litt bedre på forhånd? Og kanskje man tåler litt mindre og ikke er john rambo snikmorder? Selv om jeg tviler på det. Kanskje de ihvertfall fikser sånn at fiendene angriper deg samtidig og ikke bare en av gangen i det minste. Endret 18. juni 2013 av PcAj Lenke til kommentar
P__i__Nx Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 tror dette blir bra. håper vertfall det etter den digre skuffelsen som ac3 var. ubisoft bør bare kutte ut desmond og det animus pisset. det ødlegger hele serien for min del Lenke til kommentar
Bone Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Jeg er noe enig i at Animus ikke er den mest spennende delen av AC-spillene, men jeg likte VIRKELIG den måten tankegang å begrense et spill på.. Det vil si: det gir meg en logisk forklaring på hvorfor "usynlige vegger" oppstår, hvorfor vi ikkemkan gå lengre en gitt retning, selv om det er mulig, hvorfor spilleren ikke dør.. Forklaringen er rett og slett at det ikke skjedde, det huskes ikke, og derfor kan man heller ikke komme dit! Man gjennopplever et minne, og den tankegangen for å begrense områder og dødsfall i spill var noe jeg simpelthen bare elsket! For meg ga dette et nytt nivå av troverdighet.. Men, å holde på som Desmond var allikevel ikke så spennende.. Når det er sagt, så har jeg aldri blitt mett på AC, og 3-er var også bare elsk! 1 Lenke til kommentar
w0nderCHiN Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Synes det er litt rart at artikkelforfatter omtaler AC3 som metningspunktet for mange tilhengere av spillserien, når det i virkeligheten var dette kapittelet som ga nytt liv i AC-universet, i følge en del kommentatorer, og som jeg også er enig i... AC4 kan vel bare sies å være en videreutvikling av det som ble presentert i 3ern, også med tanke på at konseptet med sjøslag først ble presentert her... 1 Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Gler meg til dette spillet. Det at man får større frihet er ei god utvikling. Skulle ønske fleire spill kutta ned på korridorane og heller lot oss takle ein åpen verden med minst mulig holde-i-handa. Lenke til kommentar
rsteink Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Tror dette blir ett bra spill. Assassins Creed har alltid bygget på det historiske og litt eksotiske, noe vi fikk veldig mye av i AC2. I AC3 har de gått over til ett kaldt og kjedelig Boston, hvor man ikke får den samme følelsen av særegenhet. Her vandrer man rundt blant like trehus og murhaller, kontra utrolige kirker, kanaler og villaer i AC2 serien. Virker som om AC4 kan bringe tilbake den mer eksotiske delen, noe som jeg tror definerer mye av serien. Omgivelsene gjør mye med historien og selve spillkonseptet. Lenke til kommentar
Amaru Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Synes dette spillet virker mye friskere og morsomt, får faktisk lyst på det i motsetning til de siste spillene som jeg har droppa. Lenke til kommentar
oddsmurf Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 (endret) Vanligvis blir jeg irritert over årlige utgivelser av det samme spillet, som f.eks COD. Spillet har ikke forandret seg en dritt siden COD4. I Assassins Creed serien, har jeg derimot ingenting imot årlige utgivelser av noe som essensielt er det samme spillet. Jeg spiller gjennom et AC spill på ca 15 timer, og når det kommer et nytt spill kan jeg da kose med med AC i 15 timer til. Endret 18. juni 2013 av oddsmurf Lenke til kommentar
Bone Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 15 timer?!? Hmm.. Mulig jeg må dobbeltsjekke, men er ganske sikker på at jeg ligger rundt 50+, eller noe, på hvert spill.. Lenke til kommentar
bellduck Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 AC3 var en skuffelse for min del, så får håpe dette blir bedre. Sjøslagene var noe av det jeg mislikte, men det er jo mer objektivt, og dessuten var de strengt tatt valgfrie for det meste. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Synes det er litt rart at artikkelforfatter omtaler AC3 som metningspunktet for mange tilhengere av spillserien, når det i virkeligheten var dette kapittelet som ga nytt liv i AC-universet, i følge en del kommentatorer, og som jeg også er enig i... AC4 kan vel bare sies å være en videreutvikling av det som ble presentert i 3ern, også med tanke på at konseptet med sjøslag først ble presentert her... Jeg er ganske enig med artikkelforfatter, så la meg prøve å forklare hvordan jeg (og sikkert mange andre) ser det: Forhåpentligvis har AC4 "av-utviklet" mye av det som gjorde AC3 til det første AC-spillet jeg har mistet interessen for halvveis, nemlig at en lang utviklingssyklus og en stamtavle av nye mekanikker fra Brotherhood og Revolutions førte med seg en så høy grad av feature creep at AC3 endte opp som et bloated, forvirret og retningsløst spill. Det gjennomgående inntrykket mitt var at utviklerne verken hadde fått med seg hva som gjorde serien interessant til å begynne med, eller visste hva de egentlig ville med AC3. AC1 led under del mangler og tvilsomme designvalg som kom av at det var en (da) eksperimentell tittel med en del voksesmerter, uten noen åpenbare referanser å kopiere fra. AC3 har motsatt problem - nå drukner spillet under sin egen vekt som Ubisofts største franchise med årlige releases, og et budsjett som har gjort det mulig for dem å løpe helt løpsk med sjekkliste-designet som preger AAA-spill for tiden. AC4 virker litt mer fokusert, og det er bra. De har tatt den tingen som (litt ut av det blå) fungerte bra i AC3, nemlig sjøslagene, og forhåpentligvis styrt resten av gameplayet i en litt mindre ekstravagant, "all-inclusive" retning. Jeg synes fremdeles at å flytte fokuset fra Midtøsten og Europa til USA var et enormt feilsteg - jeg håpte AC3 skulle foregå under den franske revolusjon heller enn den amerikanske - men piratvinkelen er lovende. Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Er enig med artikkelforfatter at AC3 var et metningspunkt. Sjøscenene var omtrent det eneste som fungerte i AC3, så det er bra at de i det minste bygger videre på det. Men det er på tide med å slutte med årlige utvidelser. Det fungerte i AC2-trilogien der de allerede hadde en god historie og setting, og bare trengte å bygge videre på det forrige spillet. AC3 bar tydelig preg på dårlig tid. Jeg ville heller sett ideen med AC4: Black Flag som en ny pirat-IP og heller ta et års pause fra AC. De har sikkert tenkt på det, men forstår at de kjører på videre med AC-varemerket siden AC3 solgte så bra. Ubisoft er såpass gode på å finne på nye IP-er at jeg tilgir de for denne gang. Lenke til kommentar
TST Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Kan dere VÆR så snill å implementere bildevisning i lightbox/popup fremfor full page refresh anno 2001 med oppløsning som vises i sin helhet kun på 4K TV-er?? Bedre nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå