Kris89 Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Er det mulig å sette på en "dings" under på SE T310 som gjør at jeg får bluetooth? Lenke til kommentar
levlex Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Jeg vet at det var mulig på Nokia 6210 i sin tid, men har ikke hørt om noe originalt-tilbehør som gir den muligheten. Men spørsmålet er bra, så skal ta en titt rundt og se om jeg finner noe. Ville jo ikke vært usansynlig i grunn..... Lenke til kommentar
Kris89 Skrevet 25. september 2003 Forfatter Del Skrevet 25. september 2003 fant noe på sonyericsson.com, men den passet bare med de noen gamle ericsson telefoner...l Lenke til kommentar
levlex Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Hvis det er samme kontakt som det er på dagens telefoner burde det jo egentlig kunne gå..... Anbefaler deg å ta en tur til en større forhandler og spør dem hva de vet, og om de har noe som kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 selv om den passer fysisk er det jo ikke sikkert telefonen har støtte for den. Lenke til kommentar
Kris89 Skrevet 25. september 2003 Forfatter Del Skrevet 25. september 2003 Hvis det er samme kontakt som det er på dagens telefoner burde det jo egentlig kunne gå..... Anbefaler deg å ta en tur til en større forhandler og spør dem hva de vet, og om de har noe som kan hjelpe deg. spørte på el-kjøp etter noe for ei stund sia, og da mente de at jeg skulle kjøpe nytt, men fikk fikset det mye billigere, så elkjøp tror jeg ikke går til... andre forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå