Knut S Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 andunger De var 10 søsken,nå er de bare 8. Muligheten er stor for at gjedda har tatt to av de. Se bildet Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Nydelige små nøster. En fin og litt trist historie. Sitter antageligvis ved en litt for mørk skjerm akkurat nå, men kan hende ved å lysne noen skygger , eller ørlite direkte på ansiktene til andungene - så får vi mer kontakt med dem, når øynene synes bedre ? Mulig jeg bommer Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 18. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2013 nei tror ikke du bommer, men jeg klarer ikke helt å få til dette med å bare lysne på ett sted på bilde. Om det er programmet som er for dårlig eller jeg som har for lite kunnskap vet jeg ikke helt, men er sikkert meg Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 18. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2013 Tok vel kanskje ikke nok hensyn til hvordan sol og lysforholdene var heller når bildene ble tatt ? Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Tok vel kanskje ikke nok hensyn til hvordan sol og lysforholdene var heller når bildene ble tatt ? Heia! Beklager så mye! Satt ved en altfor mørk skjerm. Skal ikke skje igjen. Nydelig små nøster i fint miljø Uavhengig av dette bildet , som svar på forrige spørsmål- du har kanskje mulighet til å lysne skygger i programmet ditt, da lysner du ikke hele bildet Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 20. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2013 ja tror nok jeg kanskje kan gjøre det om jeg tar bilder i raw format. Mener det er skygge lysner der. Takk for tips nok en gang Setter stor pris på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg