V. Haugen Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Mobilselskapenes melkeku er på vei til slakteriet. ? Lik pris i EU allerede neste år Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Og det betyr at vi forbrukere får de samme prisene i Europa som her hjemme? Lenke til kommentar
MentalMoose Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Havardu: Det er vel i alle fall målet, slik jeg tolker det, men tror jeg ville ventet og sett på det ferdige forslaget for praktisk gjennomføring før eventuell feiring. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Bra! Det er komplett idiotisk at man idag oppfordres til å bruke mobilen til alt, men blir flådd når man krysser grensen. Abbonementene er jo tilomed kun med data. Om vi skal holde på de lovte brukermønstre kan vi ikke ha slik priser. Da mangler bare USA dere 1 MB koster 32 kroner. Lenke til kommentar
SigurdTN Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Håper forslaget ikke gir smutthull som i dag, hvor du betaler 1 kr for en Mb, men du må kjøpe 100 av dem HER DAG! Er uaktuelt å betale 100 kr for å bruke 3-4 om dagen. Håper data inkludert i mitt abonnement også vil gjelde for resten av Europa, så jeg virkelig slipper å tenke på mobilforbruket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg