тurbonєℓℓo Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Du må ha litt respekt hos meg for å slå igjennom ja, Din respekt er null verdt, all den tiden du mangler respekt for meg... kattehyl tar jeg forholdsvis bedagelig, Tror ikke du er den rette til å snakke om kattehyl.... om jeg er værre en du trodde oppfatter jeg det som positivt, for når foll blir grinete når man nevner realiteter som sperregrensen Jeg sa at det var patetisk å nevne sperregrensen. Spessielt i denne sammenhengen. Det er ikke noe bedre å støtte et parti langt over sperregrensen, dersom man ikke er enig med partiet. Men det tviler jeg at du er intelligent nok til å forstå. så er virkeloghetsoppfatnigen fraværende, Jeg tror ikke du er den rette til å si det. Du viser gang på gang at du mangler virkelighetsoppfatning her inne. I veldig mye større grad enn meg... ikke noe jeg ønsker og assosierest med. Men du blir assosiert med det allerede... Før du begynner å skrive et svar: Tenk deg om. Er du sikker på at du vil holde liv i denne "samtalen" vår? Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Din respekt er null verdt, all den tiden du mangler respekt for meg... Tror ikke du er den rette til å snakke om kattehyl.... Jeg sa at det var patetisk å nevne sperregrensen. Spessielt i denne sammenhengen. Det er ikke noe bedre å støtte et parti langt over sperregrensen, dersom man ikke er enig med partiet. Men det tviler jeg at du er intelligent nok til å forstå. Jeg tror ikke du er den rette til å si det. Du viser gang på gang at du mangler virkelighetsoppfatning her inne. I veldig mye større grad enn meg... Men du blir assosiert med det allerede... Før du begynner å skrive et svar: Tenk deg om. Er du sikker på at du vil holde liv i denne "samtalen" vår? Jamenn så fint, ta det med alle mandatene til venstre etter valget. Lenke til kommentar
Tollari Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 (endret) NEI TAKK! Det værste av det værste! NEI TAKK!!!! Går disse to i sammen, så vil de gjøre det gang på gang på gang! Ikke faen. Da blir vi sittenes igjen i et autoritært regime der alle er ufrie sjeler... Tollari, jeg trodde du var mer liberal enn som så? Altså, det er svært usannsynlig at denne koalisjonen kommer til stand, og så tenkte jeg mer på de enkelte politikerne og deres dyktighet fremfor selve partiene. Men jeg kan gjerne lage en liste uavhengig av partier om hvem det er som ville passet inn best i henhold til personlighet: Statsminiser: Erna Solberg (H) Finansminister: Per Christian Foss (H) Samferdsel: Jan Tore Sanner (H) Miljøvern og klima: Trine Skei Grande (V) Helse og omsorg: Siv Jensen (FRP) Justisminister: Grete Faremo (AP) Utenriksminister: Jens Stoltenberg (AP) Landbruk og fisk: Liv Signe Navarsete (SP) Innvandring og integrering: Knut Hareide (KRF) Arbeid og velferd: Jonas Gahr Støre (AP) Kultur: Trond Giske (AP) Skole: Kristin Clement (H) Forsvarsminister: Kjetil Olsen (FRP) Endret 23. juni 2013 av Tollari Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Altså, det er svært usannsynlig at denne koalisjonen kommer til stand, og så tenkte jeg mer på de enkelte politikerne og deres dyktighet fremfor selve partiene. Men jeg kan gjerne lage en liste uavhengig av partier om hvem det er som ville passet inn best i henhold til personlighet: Statsminiser: Erna Solberg (H) Finansminister: Per Christian Foss (H) Samferdsel: Jan Tore Sanner (H) Miljøvern og klima: Trine Skei Grande (V) Helse og omsorg: Siv Jensen (FRP) Justisminister: Grete Faremo (AP) Utenriksminister: Jens Stoltenberg (AP) Landbruk og fisk: Liv Signe Navarsete (SP) Innvandring og integrering: Knut Hareide (KRF) Arbeid og velferd: Jonas Gahr Støre (AP) Kultur: Trond Giske (AP) Skole: Kristin Clement (H) Forsvarsminister: Kjetil Olsen (FRP) Hehe. Jeg er uenig. =) Lenke til kommentar
Tollari Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Hehe. Jeg er uenig. =) Hva er din egen liste? Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Hva er din egen liste? Vanskelig å si... Jeg stryker ut de jeg mener ikke egner seg. Bytter ut med de jeg kan tenke meg vil gjøre en grei jobb. Resten har jeg ikke noen formening om... Aller helst vil jeg jo ha Venstrefolk på alle postene da. Men repressentant for MdG på miljø og piratpartiet på kultur hadde ikke vært å forrakte. (Jeg er en av dem som ønsker at piratpartiet og mdg skal smelte sammen med Venste... =P Statsminiser: Erna Solberg (H) - Helt greit. Finansminister: Per Christian Foss (H) Helt greit også. Samferdsel: Jan Tore Sanner (H) Miljøvern og klima: En eller annen med store kunnspaper om miljø i MdG Helse og omsorg: Siv Jensen (FRP) Justisminister: Grete Faremo (AP) Den ugla der, burde ikke være justisminister.... Utenriksminister: Jens Stoltenberg (AP) Landbruk og fisk: Liv Signe Navarsete (SP) Innvandring og integrering: Knut Hareide (KRF) Siv Jensen (FrP) (så slipper man all sippinga) Arbeid og velferd: Jonas Gahr Støre (AP) Kultur: Trond Giske (AP) En repressentant fra Piratpartiet Utdanning: Trine Skei Grande (V) Forsvarsminister: Kjetil Olsen (FRP) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Kan det bli resultatet i høst? Igrunnen blir det vel hipp som H-Ap hva utfallet blir? Om det blir utfallet, blir det vel mest sannsynlig en kort vandring i den norske tåkeheimen. Jeg minner om da Carl I Hagen og FrP felte Willoch regjeringen på et forslag om å heve bensinavgiften med 42 øre. FrP hadde lovt å ikke fjerne en borgerlig regjering. En svekkelse av statsfinansene var altså viktigere for dem. Har du forresten ombestemt deg? For en tid tilbake sa du at du foretrakk Jens foran Erna Solberg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå