Gå til innhold

Storkoalisjon ved valget 2013?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så du frastår et såpass drøyt og velbegrunnet utsagn med at det er spøk?

Ja. Jeg mener det ikke. Og mente det ikke... Det var meningen at det skulle være drøyt. Sarkasme.

Husk, sist gang Venstre var i noe regjering var faktisk dette ilag med Høyre.

Ja... Høyre er et helt greit parti, selv om det minner meg om Arbeiderpartiet på mange måter... De vil uansett at vi skal få mer økonomisk frihet, noe vi ikke får med AP. Litt mer, men ikke så veldig Høyre og AP er så og si den samme ulla, men Høyre er nok desidert best av de to. Men best av alt er Venstres liberale politikk....
Lenke til kommentar

Ja. Jeg mener det ikke. Og mente det ikke... Det var meningen at det skulle være drøyt. Sarkasme.

Ja... Høyre er et helt greit parti, selv om det minner meg om Arbeiderpartiet på mange måter... De vil uansett at vi skal få mer økonomisk frihet, noe vi ikke får med AP. Litt mer, men ikke så veldig Høyre og AP er så og si den samme ulla, men Høyre er nok desidert best av de to. Men best av alt er Venstres liberale politikk....

Jada, prat deg utav et utsagn du ikke kan stå for.

Lenke til kommentar

Joda. Men sier det seg ikke selv hva jeg støtter, om jeg støtter Venstre?

Burde det ikke si seg selv at det var sarkastisk? Jeg sa det jo med tanke på at Høyre den gang var i mot allmenn stemmerett...

Det er fortsatt et tåpelig utsagn, spesielt morsomt er det heller ikke, både arbeidsrett og annet vrøvl venstre kommer med vil på sikt skubbe dem utav stortinget

Lenke til kommentar

Det er fortsatt et tåpelig utsagn,

Akkurat hva du mener er tåpelig og ikke, det bryr jeg meg ikke så mye om for å være ærlig.

Du fremstår stort sett bare som en hovmodig sutrekopp uansett hva som blir sagt...

spesielt morsomt er det heller ikke,

Igjen: Hva du syntes er morsomt eller ikke, det bryr jeg meg lite om.

Sarkasme trenger heller ikke være ment å være "morsomt"...

både arbeidsrett og annet vrøvl venstre kommer med vil på sikt skubbe dem utav stortinget

Jada jada... Vi får se da vet du...

Faktum er vel det at det ikke er noe galt med arbeidsrett eller noe annet Venstre "kommer med"...

Det er bare tull. Men så kommer jo du bare med tomme og dumme påstander da.

Lenke til kommentar

Daydreaming-Blue-Rose.jpg

Kan det bli resultatet i høst? Igrunnen blir det vel hipp som H-Ap hva utfallet blir?

H + Ap = dreamteam.

Ap: Arbeids- og velferdsstat, innvandringspolitikk, kulturpolitikk, utenriks

H: Finanspolitikk, samferdselspolitikk, skolepolitikk, helsepolitikk

Statsminister: Erna Solberg

Finansminister: Per Christian Foss

Samferdselspolitikk: Jan Tore Sanner

Arbeidsminister: Jens Stoltenberg

Innvandringsminister: Grete Faremo

Utenriksminister: Jonas Gahr Støre

Kulturminister: Trond Giske

Skolepolitikk: Kristin Clement

Helsepolitikk: Bent Høie

Endret av Tollari
Lenke til kommentar

Akkurat hva du mener er tåpelig og ikke, det bryr jeg meg ikke så mye om for å være ærlig.

Du fremstår stort sett bare som en hovmodig sutrekopp uansett hva som blir sagt...

Igjen: Hva du syntes er morsomt eller ikke, det bryr jeg meg lite om.

Sarkasme trenger heller ikke være ment å være "morsomt"...

Jada jada... Vi får se da vet du...

Faktum er vel det at det ikke er noe galt med arbeidsrett eller noe annet Venstre "kommer med"...

Det er bare tull. Men så kommer jo du bare med tomme og dumme påstander da.

For første gang tror eg at eg har lest et såpass langt innlegg og bare tenkt 'jamenn så fint'

Venstre vil på sikt komme under sperregrensen, det sier sitt om venstre

Lenke til kommentar

For første gang tror eg at eg har lest et såpass langt innlegg og bare tenkt 'jamenn så fint'

Spør om det bryr meg.

Venstre vil på sikt komme under sperregrensen, det sier sitt om venstre

O hellige Profet! Eller skal vi bare kalle deg en ussel spåmann? Hva mer kan du si om fremtiden som ingen andre her kjenner til?
Lenke til kommentar

Jeg foreslår en "småkoalisjon" jeg, mellom Priim og turbonello. :wee:

Geir :)

:)

Godt at det ikke bare er hovmodige surmulere her, som til stadighet slikker ræva til Stoltenberg, og som har så i mot Venstre av en eller annen grunn. Bruker sperregrensa mot meg, fy faen så patetisk.... Men men, når man er så simple minded, så er det jo ikke til å unngå. :)

Lenke til kommentar

:)

Godt at det ikke bare er hovmodige surmulere her, som til stadighet slikker ræva til Stoltenberg, og som har så i mot Venstre av en eller annen grunn. Bruker sperregrensa mot meg, fy faen så patetisk.... Men men, når man er så simple minded, så er det jo ikke til å unngå. :)

Men grining, det er den velgergruppen jeg kjenner igjen :-) spot on!

Endret av Priim
Lenke til kommentar

Saklighet har vell aldri vært venstre sympatisører sitt varemerke, så spar kreftene, fornærme meg er du ikke i posisjon til :-)

Da vet du lite om Venstre sympatisører. Og det du sier her er igjen bare tomme påstander uten rot i virkeligheten. Må man være i en bestemt posisjon for å fornærme deg? Jøje meg, du er verre enn jeg trodde.

Men grining, det er den velgergruppen jeg kjenner igjen :-) spot on!

Jada, det tror jeg på... Nei. Jeg gjør ikke det, ærlig talt.
Lenke til kommentar

H + Ap = dreamteam.

Ap: Arbeids- og velferdsstat, innvandringspolitikk, kulturpolitikk, utenriks

H: Finanspolitikk, samferdselspolitikk, skolepolitikk, helsepolitikk

Statsminister: Erna Solberg

Finansminister: Per Christian Foss

Samferdselspolitikk: Jan Tore Sanner

Arbeidsminister: Jens Stoltenberg

Innvandringsminister: Grete Faremo

Utenriksminister: Jonas Gahr Støre

Kulturminister: Trond Giske

Skolepolitikk: Kristin Clement

Helsepolitikk: Bent Høie

NEI TAKK! Det værste av det værste! NEI TAKK!!!!

Går disse to i sammen, så vil de gjøre det gang på gang på gang! Ikke faen.

Da blir vi sittenes igjen i et autoritært regime der alle er ufrie sjeler...

Tollari, jeg trodde du var mer liberal enn som så?

Endret av turbonello
Lenke til kommentar

Da vet du lite om Venstre sympatisører. Og det du sier her er igjen bare tomme påstander uten rot i virkeligheten. Må man være i en bestemt posisjon for å fornærme deg? Jøje meg, du er verre enn jeg trodde.

Jada, det tror jeg på... Nei. Jeg gjør ikke det, ærlig talt.

Du må ha litt respekt hos meg for å slå igjennom ja, kattehyl tar jeg forholdsvis bedagelig, om jeg er værre en du trodde oppfatter jeg det som positivt, for når foll blir grinete når man nevner realiteter som sperregrensen så er virkeloghetsoppfatnigen fraværende, ikke noe jeg ønsker og assosierest med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...