entotre Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Jeg skal gå over fra Outlook Express til Outlook som e-postklient. Jeg har backup av både mail og adressebok fra OE, men det jeg lurer på er om det er noen spesielle ting å være obs på ved importering fra OE til Outlook? Siden de ulike filene har forskjellige endelser. Lenke til kommentar
wil Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 nei, tror ikke du trenger å vite så mye om det nei, tror det er bare å importere kontaktene dine som vanlig. Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Tror Outlook finner tingene dine i Outlook Ekspress selv og inporterer dem (arister meg vis jeg tar feil...) Lenke til kommentar
entotre Skrevet 24. september 2003 Forfatter Del Skrevet 24. september 2003 Beskrev nok ikke problemet godt nok. Jeg vil gjerne hente adresseboken fra OE 6 til Outlook. Maskinen jeg skal bruke Outlook på er en helt ny installasjon, så jeg må da hente adresseboken (.wab) fra en annen maskin. Når jeg forsøker å importere adresseboken kommer ingen av kontaktene med. Kan det være p.g.a. at .wab-filen er fra OE 6 og ikke en eldre versjon? Når jeg skal importere står det nemlig OE 4.x eller OE 5 som alternativ til filtyper som man kan importere. Mailen jeg vil ha inn kommer også fra samme versjon av OE, men den har jeg ikke forsøkt å hente enda. Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Dette går over det jeg har peiling på. Jeg har bare tatt fra Outlook til Outlook, da kluset jeg i en lang stund for å få det til. Lenke til kommentar
enden Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Skriv de av manuelt, så får du muligheten til å luke ut litt dritt Tror jeg kommer til å gjøre dette når problemet i sigger er løst, og jeg skal sette opp nytt system. Men jeg har ikke så stor adressebok da... Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Eksportér som CVS filer og importer som CVS fil via Outlook. MERK: Av en eller annen merkelig grunn så eksporterer adresseboksen CVS (Comma Separated Values) komma som semi-kolon. Men bare bruk Notepad f.eks. og bruk replace all, hvor du erstatter alle ; med , Funker bra det altså... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå